جستجو
Generic filters
خدمات تعمیرات موبایل آسان جی اس ام

تعمیرات گوشی موبایل : حتماً بارها کلمه تعمیرات گوشی موبایل را شنیده و احتمالاً نسبت به آن بی توجه بوده اید. اما تنها زمانی که موبایلتان آسیب ببیند، تعمیرات گوشی همراه را به طور جدی پیگیری خواهید کرد. بی شک می توان گفت "موبایل"  به یکی از حیاتی ترین ابزارهای زندگی بشر تبدیل شده؛ به طوری که زندگی بدون گوشی همراه برای خیلی از افراد غیر ممکن شده است.

این موضوع را می توان یک اتفاق عجیب در دوره معاصر دانست. شاید دو دهه قبل هرگز کسی تصور نمی کردند که حضور گوشی همراه در زندگی، تا این حد مهم جلوه کرده و اپلیکیشن های موبایل (instagram، WhatsApp، TikTok، و....) در همه ابعاد زندگی بشر نفوذ کند. اما این اتفاق افتاده و راه فراری نیست!

 

با موبایل آسیب دیده چه کنیم؟

همه موبایل ها در معرض ریسک آسیب دیدگی هستند. ممکن است خیلی ساده گوشی شما از دستتان به زمین افتاده و صفحه آن شکسته و یا اصلاً گوشی روشن نشود. همچنین ممکن است به طور ناگهانی یک لیوان آب بر روی موبایل شما ریخته شده و آن را از کاربیانداز و هزاران اتفاق ساده که هر کدام باعث آسیب دیدن گوشی همراه شود.

یک موبایل بنا به هر دلیلی که دچار مشکل شود، قطعاً در روند زندگی شما اثر منفی می گذارد و مایل هستید که هرچه سریعتر آن را تعمیر کنید. اما سوال اینجاست که در چنین مواقعی باید چه کرد؟

 

تعمیرات تخصصی آسان جی اس ام

آسان جی اس ام راه حل مشکلات شما

اگر گوشی همراهتان آسیب دیده و نمی دانید که چه کاری انجام دهید؛ آسان جی اس ام همراه شماست. این مجموعه، یک تیم فوق تخصصی تعمیرات موبایل است؛ که با بیست سال سابقه درخشان در حوزه تعمیرات تخصصی انواع موبایل، شما را در این مسیر تنها نمی گذارد.

ما یک تیم حرفه ای از برترین تکنسین های تعمیرات موبایل در ایران را همراه خود داریم.  این مجموعه با بیست سال تجربه در حوزه تعمیرات موبایل، در تلاش است تا گوشی های آسیب دیده را با بالاترین کیفیت تعمیر کند. پس مطمئن باشید که آسان جی اس ام همواره در کنار شماست.

 

خدمات آسان جی اس ام

سه باور غلط درباره تعمیرات موبایل

 سال ها تجربه مجموعه آسان جی اس ام در برخورد با مراجعه کنندگان برای تعمیرات موبایل, باعث شده تا به سه تفکر غلط در این زمینه برخورد کنیم. باورهای اشتباهی که تاوان سنگینی برای کاربران تلفن همراه داشته است. پس برای آنکه در دام اشتباهات تعمیرات موبایل نیفتید، با این تفکرات آشنا شوید.

 

اشتباه اول، هزینه بالای تعمیرات موبایل

عده ای بر این باورند که وقتی موبایلشان خراب می شود، تعمیرات گوشی هزینه زیادی داشته و از این کار صرف نظر می کنند. در صورتی که این کار یک اشتباه بزرگ است. در بیش از 70 درصد مواقع هزینه تعمیر موبایل بسیار مقرون به صرفه می باشد. به خصوص در حال حاضر با توجه وضعیت تحریم ها و قیمت سرسام آور گوشی های همراه، بهترین راه حل برای موبایل های آسیب دیده، تعمیرات آن است.

 

اشتباه دوم، کاهش کیفیت گوشی بعد از تعمیر

یکی از بزرگترین اشتباهات این است که فکر می کنیم، موبایل تعمیر شده دیگر مثل قبل کار نمی کند. اگر شما هم این تفکر را دارید، این موضوع را از ذهن خود پاک کنید. برای اینکه بارها مشتریان بسیاری امیدی به تعمیر گوشی خود نداشتند اما تیم حرفه ای آسان جی اس ام، گوشی آن ها را تعمیر کرده و با ضمانت به مشتریان تحویل داده است.

 

اشتباه سوم، تعویض ال سی دی ممکن نیست

برخی افراد تصور می کنند، تعویض ال سی دی گوشی هایی که تاچ و ال سی دی آن بهم پرس هست امکان پذیر نیست. در صورتی که شرکت آسان جی اس ام این تضمین را می دهد که اگر گوشی شما (سامسونگ، آیفون و...) صفحه نمایش سالمی داشته و پیکسل سوختگی نداشته باشد، گلس گوشی را از صفحه نمایش جدا کرده، ال سی دی را تعمیر و گلس آن را تعویض نماید.

نکته بسیار مهم این که در آسان جی اس ام با استفاده از دستگاه های حرفه ای تعویض گلس  که به صورت خودکار می باشد، ریسک شکستگی گلس را کاهش می دهند.

 

تعمیرات سخت افزار

آسان جی اس ام چه خدماتی را ارائه می کند؟

شرکت آسان جی اس ام خدمات بسیار گسترده و متنوعی را در حوزه تعمیرات "موبایل"  "تبلت" و "ساعت های هوشمند" ارائه می کند. تعمیرات به صورت تخصصی در بخش های سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های اندروید و ios انجام می شود. هدف اصلی مجموعه آسان جی اس ام رضایت مشتری است از این رو برای آسودگی خیال شما عزیزان دو نکته را یاد آور می شویم.

  • تمامی خدمات تعمیرات، با یک ماه ضمانت و گارانتی انجام می شود. چنانچه طی این مدت تعمیرات مشکلی داشته باشد، آسان جی اس ام در خدمت شما مشتریان عزیز است.
  • نحوه ارسال و دریافت گوشی و تبلت با توجه به برنامه مشتریان، هم می تواند به صورت حضوری باشد و هم با پیک انجام شود.

 

پروسه تعمیرات در آسان جی اس ام چگونه است؟

  • زمانی که شما به آسان جی اس ام مراجعه کرده و یا گوشی خود را ارسال می کنید، با اعلام مشکل آن، نام شما در لیست تعمیرات گوشی ثبت می شود.
  • بعد از بررسی موبایل آسیب دیده توسط کارشناسان آسان جی اس ام، مدت زمان تعمیر، تاریخ دریافت موبایل و هزینه تعمیر آن اعلام می کنند.
  • در نهایت به شما یک کد پیگری ارائه می شود که با این کد می توانید روند تعمیرات گوشی خود را به صورت حضوری و یا تلفنی پیگیری نمایید.

 

فروشگاه آسان جی اس ام

آشنایی با خدمات تعمیرات موبایل در آسان جی اس ام

آسان جی اس ام، در خصوص تعمیرات انواع برند گوشی های همراه، فعالیت می کند و امروزه به نامی آشنا در حوزه تعمیرات موبایل تبدیل شده است. تعمیرکاران آسان جی اس ام، انواع مشکلات گوشی های اندورید، ios و بلک بری را برطرف می کنند.

بنابراین برای درک بهتر این موضوع در این بخش قصد داریم تا به طور کامل خدمات سخت افزاری و نرم افزاری را معرفی کنیم.

 

خدمات بخش سخت افزاری آسان جی اس ام

مجموعه ما انواع مشکلات سخت افزاری گوشی های اندورید و ios را عیب یابی کرده و تعمیرات آن را انجام می دهد. تمامی تعمیرات سخت افزاری گوشی با یک ماه ضمانت انجام می شود تا خیال مشتریان بابت تست موبایلشان راحت باشد. در این بخش مجموعه خدمات بخش سخت افزاری آسان جی اسم را معرفی کرده ایم.

 

انواع تعمیرات سخت افزاری

سرویس سخت افزاری  

از جمله خدمات ما، سرویس سخت افزار انواع گوشی در برندهای مختلف است که شامل باز و بست گوشی و رفع ایرادات است. گاهی مشکلاتی چون جرم گرفتگی قطعات گوشی، در روند کار آن اختلال ایجاد می کند، این مشکل توسط کارشناسان ما قابل حل می باشد.

 

تعویض قطعات و تعمیرات سخت افزاری سطح یک

تعمیرات سخت افزاری سطح یک شامل تعویض قطعات و تعمیراتی است که بدون نیاز به ابزار هیتر و هویه انجام می شود. همچنین تعویض انواع کانکتور نیز در این بخش توسط متخصصان آسان جی اس ام صورت می گیرد.

تعمیرات سخت افزاری سطح سه

تعمیرات سخت افزاری سطح دو

در تعمیرات سخت افزاری سطح دو کلیه قطعات الکترونیک و آی سی هایی که به صورت غیر چسبی هستند؛ عیب یابی، تعمیر و یا تعویض می شوند.

تعمیرات سخت افزاری سطح سه

تعمیرات سخت افزاری سطح سه

تعمیرات سخت افزاری سطح سه نوع حرفه ای و پیشرفته تعمیرات موبایل است. در این بخش انواع آی سی های چسبی، CPU SWAP ( سواپ SWAP به معنای تعویض می باشد و منظور تعویض پردازنده های موبایل است) و بسیاری از خدمات دیگر انجام می شود.

تعمیرات سخت افزاری سطح سه

 

تعویض برد

برد موبایل، به شک مهم ترین قطعه آن شناخته می شود که کوچکترین مشکلی در قطعات برد، کار موبایل را مختل می کند. در صورتی که گوشی شما نیاز به تعویض برد داشته باشد، این کار می بایست توسط افراد حرفه ای انجام شود. در آسان جی اس ام می توانید اطمینان داشته باشید که از برد اورجینال برای دستگاه شما استفاده می کنند.

 

تعویض تاچ و  ال سی دی

شکستن و یا ترک خوردن صفحه گوشی از جمله رایج ترین مشکلات در تعمیرات موبایل است. زمانی که صفحه موبایل آسیب می بینید ممکن است این مشکل مربوط به تاچ و یا ال سی دی موبایل باشد. تعویض این قطعات با بالاترین کیفیت و بهره مندی از دستگاه های نوین (دستگاه فریز و...)در آسان جی اس ام انجام می شود.

 

تعویض گلس روی ال سی دی

از جمله خدمات ما، تعویض گلس روی ال سی است. ممکن است موبایل از دستتان بیفتد و ترک هایی رو بر روی صفحه مشاهده کنید، گاهی این ترک بر روی گلس جلویی گوشی که روی ال سی دی قرار دارد، ایجاد شده و باید تعویض شود.

 

تعویض تاچ و ال سی دی در تعمیرات گوشی موبایل

تعویض درب پشت گوشی با دستگاه لیزر

درب پشت گوشی ممکن است در اثر ضربه و یا فشار شکسته شود. اگر این شکستگی جزئی باشد، شاید تصور کنید که مشکلی برای گوشی به وجود نخواهد آمد؛ در صورتی که کاملاً اشتباه است. اگر گوشی شما ضد آب باشد، با شکستگی این خاصیت را از دست می دهد.

همچنین ممکن است این شکستگی به باتری گوشی و قطعات داخل آن آسیب بزند. از این رو می بایست درب موبایل را تعویض کرد. این کار توسط متخصصان آسان جی اس ام و با به کارگیری دستگاه ها لیزر انجام می شود.

تعمیر قاب در تعمیرات گوشی موبایل

فلت زنی با دستگاه

اگر با فلت آشنایی ندارید، باید بدانید که فلت در واقع سیم های رابطی هستند که تصاویر را از برد موبایل به صفحه نمایشگر آن منتقل می کنند. این بخش ممکن است بر اثر رطوبت، ضربه و یا سوختگی آسیب ببیند و نیاز به تعویض و یا پرس فلت وجود داشته باشد. در آسان جی اس ام این کار با دستگاه فلت زنی،انجام می شود. همچنین انواع دستگاه فلت زنی را در این قسمت می توانید مشاهده کنید.

دستگاه فلت زن تعمیرات موبایل

تعویض هاردهای UFS

هاردهای UFS از جدید ترین حافظه های گوشی های اندورید هستند که کارایی فوق العاده ای داشته و سرعت آن به نسبت هاردها دیگر بیشتر است. در حال حاضر تعمیرات UFS به صورت اختصاصی توسط تیم آسان جی اس ام انجام پذیر است.

 

 

تعمیرات گوشی موبایل هارد یو اف اس

تعمیرات سخت افزاری گوشی های آیفون

به دلیل قیمت بالای گوشی های آیفون، تعمیرات آن بسیار مقرون به صرفه است. از طرفی تعمیرات آیفون، حساسیت بیشتری داشته و باید توسط افراد مجرب و متخصص این مدل گوشی انجام شود. مجموعه آسان جی اس ام در خصوص تعمیرات گوشی های آیفون خدمات تخصصی خود را که شامل موارد زیر است؛ ارائه می کند.

 

  • تعمیر برد سطح دو مخصوص قطعات و IC غیر چسبی
  • تعمیر برد سطح سه مخصوص قطعات و IC چسبی
  • سرویس سخت افزاری و سواپ(تعویض) برد
  • تعویض باطری گوشی های آیفون
  • تعویض تاچ و ال سی دی
  • تعویض گلس روی ال سی دی
  • تعویض دوربین و ویبره
  • تعویض فلت و اسپیکر
  • تعویض قاب

 

تعمیرات گوشی موبایل آیفون

خدمات بخش نرم افزاری آسان جی اس ام

اگرچه تعداد محدودی از ایرادات نرم افزاری گوشی را می توانید با جستجو در صفحات وب رفع کنید؛ رفع بسیاری از مشکلات نرم افزاری موبایل به سادگی قابل اجرا نیست. برای تعمیرات تخصصی نرم افزار موبایل، باید افراد متخصص وارد میدان شده و با تخصص و ابزارآلات خود، این مشکلات را حل کنند.

آسان جی اس ام در بخش تعمیرات نرم افزاری نیز به صورت تخصصی خدمات خود را ارائه می کند. در این بخش با  خدمات تعمیرات نرم افزاری موبایل آشنا می شوید.

 

نصب سیستم عامل و رفع مشکلات آن

تعمیرات نرم افزاری موبایل در قسمت سیستم عامل های اندورید و ios و بلک بری از جمله نصب و برنامه ریزی سیستم عامل، فلش و آپدیت کردن، ترمیم بوت، روت کردن، نصب انواع برنامه های جانبی و بسیاری خدمات دیگر در آسان جی اس ام امکان پذیر است.

 

رفع عیوب تخصصی نرم افزاری

بسیاری از خدمات تخصصی نرم افزاری موبایل مانند، حذف کردن رمز گوشی بدون پاک شدن اطلاعات، حذف قفل FRP، حذف اکانت گوگل، بازیابی و خواندن اطلاعات فایل های امنیتی، ترمیم سریال ها، حل مشکلات شبکه انواع برندهای گوشی و آنلاک کردن، ریستور و آپدیت گوشی های آیفون و...  در آسان جی اس ام انجام می شود.

تعمیرات نرم افزاری گوشی موبایل

تعمیرات تخصصی تبلت در آسان جی اس ام

تعمیرات انواع تبلت، از جمله خدمات ما در مجموعه آسان جی اس ام است. هر گونه مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری تبلت به صورت تخصصی با ما قابل حل است. در بخش تعمیرات سخت افزار تبلت، تعمیر و تعویض انواع برد، سوکت، تاچ و ال سی دی، باتری، تعمیر و تعویض آی سی ها، تعویض قاب و... توسط تکسنین های تعمیرات تبلت، اجرا می شود.

 

تعمیرات گوشی موبایل و تبلت

 

تعمیرات تخصصی ساعت های هوشمند و اپل واچ

علاوه بر تعمیرات تخصصی در حوزه موبایل، متخصصان آسان جی اس ام تعمیرات تخصصی ساعت های هوشمند از برندهای مختلف همچون سامسونگ، ال جی و اپل را بر عهده می گیرند. تعمیر ساعت هوشمند می بایست با حساسیت بسیاری زیادی انجام شود.

در آسان جی اس ام انواع خدمات تعمیرات ساعت هوشمند در خصوص تعمیر وایرلس ساعت ها، تعمیر مشکلات پردازنده آن، رفع مشکلات شارژ نشدن باتری و مشکلات آی سی شارژ، رفع مشکلات قسمت تغذیه ساعت های هوشمند، و... توسط یک تیم حرفه ای به مشتریان ارائه می شود.

 

 

تعمیرات ساعت هوشمند گوشی موبایل

سخن پایانی

در آخر به سخن ابتدایی خود برمی گردیم؛ موبایل ها جز ضروری ترین ابزارهای زندگی هستند و مجموعه آسان جی اس ام آماده است تا هر گونه مشکلات این وسیله ارزشمند را برای شما در کوتاه ترین زمان و بهترین کیفیت حل کند. شما می توانید برای اطلاع از آدرس و شماره تماس دفتر مرکزی و فروشگاه آسان جی اس ام به این قسمت مراجعه کنید.

همچنین کارشناسان ما در واحد تعمیرات همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند. جهت اطلاعات بیشتر از تعمیرات تخصصی انواع موبایل، تبلت و ساعت های هوشمند می توانید با شماره تلفن

۰۲۱-۶۶۷۰۴۴۲۹ داخلی 3 واحد تعمیرات تماس حال نمایید.

 

 

1 دیدگاه برای “تعمیرات گوشی موبایل سخت افزاری و نرم افزاری به صورت تخصصی در آسان جی اس ام”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *