جستجو
Generic filters
مرکز خرید لوپ

از مهمترین موضوعاتی که برای تعمیرکاران عزیز بسیار حائز اهمیت می‌باشد خرید تجهیزات و ابزارآلات تعمیرات موبایل است. شرکت آسان جی اس ام به عنوان بزرگترین و اصلی ترین مرکز خرید لوپ در ایران می‌باشد که شما عزیزان می‌توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین سفارش خودتان را ثبت کنید و با بهترین قیمت اقدام به خرید لوپ نمایید.

راهنمای خرید لوپ با گارانتی!

نحوه‌ی انتخاب و خرید لوپ به یک سری ویژگی ها و امکانات بستگی دارد. همانطور که می‌دانید در تعمیرات موبایل با یک سری اجزا و قطعات بسیار ریز مواجه هستید که برای دیدن و کار کردن بر روی آنها نیاز به دستگاهی مانند میکروسکوپ یا همان لوپ تعمیرات موبایل دارید تا با بزرگنمایی و زوم بالا، آن اجزا را به شما با وضوح بالا نشان دهند و به راحتی بتوانید امور مربوط به تعمیرات خودتان را انجام دهید. پس به عبارتی مهمترین فاکتور در انتخاب لوپ می‌تواند زوم آن باشد.

یکی دیگر از ملاک هایی که برای خرید لوپ مهم هست نوع آن می‌باشد که بخواهید لوپ سه چشم تهیه کنید یا دو چشم و یا حتی لوپ دیجیتال. انتخاب نوع لوپ کاملا بستگی به خودتان و نیازتان دارد اما پیشنهاد ما خرید لوپ آنالوگ دیجیتال هست زیرا پس از خرید آن می‌توانید بعدا اقدام به تهیه وسایل مورد نیاز دیگری برای لوپ مانند دوربین لوپ نمایید. تهیه وسایل و تجهیزات هم بستگی به نیاز خودتان دارد که هر موقع نیاز داشته باشید می‌توانید از سایت ما به راحتی سفارش دهید.

از دیگر فاکتور های مهمی که برای هر کسی هنگام خرید محصول اهمیت دارد، گارانتی می‌باشد. در اسان جی اس ام مرکز خرید اصلی لوپ در ایران می‌توانید هم محصولات را بدون گارانتی و با هزینه کمتر خریداری کنید و هم با مقداری هزینه بیشتر با گارانتی از فروشگاه ما اقدام به خرید نمایید.

مرکز فروش لوپ در تهران

انواع لوپ تعمیرات موبایل از لوپ های سه چشم تا دیجیتال، از لوپ ارزان گرفته تا گران ترین لوپ را می‌توانید در بزرگترین مرکز خرید لوپ یعنی فروشگاه آسان جی اس ام با بهترین کیفیت و تنوع بی نظیر به همراه گارانتی خریداری کنید. بزرگترین مرکز فروش لوپ در ایران آسان جی اس ام می‌باشد که با سابقه چندین ساله در حوزه فروش لوازم و تجهیزات تعمیرات موبایل از جمله لوپ فعالیت دارد. همواره مشتریان زیادی از سراسر کشور از مجموعه بزرگ آسان جی اس ام برای تهیه لوپ اقدام می‌کنند و از کیفیت و نحوه ارسال مجموعه رضایت بالایی داشته اند. شما هم می‌توانید جهت خرید انواع لوپ و قطعات جانبی لوپ به صورت آنلاین سفارش خودتان را در سایت ثبت کنید و یا به صورت حضوری به آدرس تهران – خیابان جمهوری اسلامی – نرسیده به پل حافظ – کوچه یغما – کوچه ارشاد – پلاک 1 – ساختمان اداری اریکه – طبقه 4 – واحد 13 مراجعه کنید.

مرکز خرید لوپ

مشاوره برای خرید لوپ تعمیرات موبایل

اگر به دنبال خرید لوپ هستید اما ایده ای ندارید که چه لوپی نیاز دارید و باید از کجا اقدام به خرید لوپ نمایید، مشاوران ما در واحد فروش آماده پاسخگویی و راهنمایی شما عزیزان هستند تا بهترین تجربه خرید و بهترین انتخاب را داشته باشید. برای ارتباط با مشاوران ما می‌توانید با شماره 02166704429 – داخلی 1 تماس حاصل نمایید و هر سوالی دارید بپرسید تا به شما تعمیرکاران عزیز بتوانیم بهترین خدمات را ارائه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *