جستجو
Generic filters

پیک رایگان در شهر تهران

تعمیرات موبایل با پیک رایگان – مشغله های روزمره در حال حاضر به شکلی شده که بسیاری از افراد با کمبود وقت روبرو هستند. حال تصور کنید که اگر گوشی شما خراب شود، باید زمانی زیادی برای پیدا کردن یک مرکز معتبر و رفتن به آنجا صرف کنید. در میان ترافیک برنامه های کاری و زندگی شخصی، داشتن یک وقت کافی برای مراجعه به مراکز تعمیرات موبایل به سختی پیدا می شود.

 

ارسال رایگان به همه شهرهای ایران

در همین راستا و برای رفاه حال مشتریان، در صورتی که گوشی مشتریان قابل تعمیر بوده و تعمیر شود؛ پیک آسان جی اس ام گوشی تعمیرشده را به آدرس مورد نظر شما ارسال می کند؛ خدمات پیک برای ساکنین شهر تهران به صورت رایگان می باشد. همچنین می توانید با مراجعه به دفتر مرکز مجموعه ما جهت تعمیرات موبایل آسیب دیده خود اقدام کنید.

همچنین در صورتی که مشتریان ما از سایر شهرهای ایران گوشی خود را به مرکز آسان جی اس ام برای تعمیرات ارسال کرده باشند؛ در صورت تعمیر دستگاه ارسال آن به صورت رایگان به مقصد شما انجام خواهد شد.

پیک رایگان تعمیرات موبایل

با استفاده از این خدمات دیگر به دلیل کمبود وقت نگران تعمیر گوشی خود نباشید. تمام پروسه تعمیرات توسط تیم آسان جی اس ام برنامه ریزی شده و در کمترین زمان ممکن تعمیرات گوشی شما انجام خواهد شد.