جستجو
Generic filters
مشکلات گوشی ال جی

مشکلات گوشی ال جی – در بازار رقابتی تلفن های همراه، برندهای مختلفی وجود دارند. هر شرکت سعی دارد تا با ارائه محصول جدید و با امکانات گسترده تر، کاربران بیشتری را سمت محصولات خود جذب کند. با این حال چند سالی است که گوشی های ال جی در بازار کمرنگ تر شده و نسبت به برندهای دیگر محصول متفاوتی را ارائه نداده و این موضوع نشان دهنده نارضایتی مشتریان آن است. از این رو در این مقاله قصد داریم تا به مشکلات گوشی ال جی بپردازیم.

 

مشکلات گوشی ال جی

در طی سال های اخیر شرکت ال جی گوشی های مختلفی را با ظاهر متفاوت ارائه بازار کرد، اما هیچ کدام نتوانست مورد توجه واقع شود. این برند حتی برای رقابت با گوشی های گلکسی نوت سامسونگ، سری 7 گوشی های خود را ارائه کرد که با مشکل باتری روبرو بود.

در حال حاضر سهم این برند از بازار جهانی حدود 3 درصد است. در حالی که شرکت های چینی که تازه تأسیس هستند، به مراتب فروش بهتری دارند. بنابراین در این بخش مشکلات رایج ال جی را بیان می کنیم.

 

تاچ ال سی ال جی و صفحه نمایشگر آن

تاچ ال سی دی LG معمولاً پس گذشت زمان حساسیت خود را از دست داده و کند می شود. بنابراین برای استفاده های طولانی مدت مناسب نیست. همچنین معمولاً به دلیل ضد آب نبودن این محصولات، اگر مایعات بر روی آن ریخته شود به داخل گوشی نفوذ کرده و باعث سوختگی پیسکل می شود.

صفحه نمایش ال جی نیز با مشکلاتی روبروست. معمولاً هاله ای به رنگ سبز یا زرد بر روی صفحه نمایان می شود.

 

مشکلات گوشی ال جی

روشنایی صفحه نمایش

اگر بخواهیم میزان کیفیت روشنایی صفحه نمایش ال جی را بررسی کنیم باید بگوییم که زمانی که روشنایی در حالت خودکار قرار می گیرد، معمولاً نور زمینه تاریک می شود. همچنین گاهی نور زمینه گوشی بهم ریخته و برخی نقاط نورانی تر از بقیه قسمت های نمایشگر گوشی است.

 

ایرادات دوربین ال جی

دوربین این مدل ها سرعت کمی دارد و این موضوع توسط کاربران گزارش داده شده. همچنین ذخیره عکس در گالری نیز با مشکل مواجه است. در برخی از مدل ها شیشه گوشی بعد از مدتی کدر شده و عکس ها بی کیفیت می شوند. این در حالی است که در حال حاضر بسیاری از برندهای تلفن همراه تمرکز ویژه ای در دوربین و عکس برداری با موبایل دارند.

 

معضلات هنگ کردن گوشی

هنگ کردن های گوشی در برخی مواقع از دیگر مشکلاتی این برند است. معمولاً هنگامی که چند برنامه باز می شود، صفحه نمایش ثابت مانده و نمی توان مجدد برنامه را بست. همچنین زمان باز شدن قفل گوشی نیز طولانی می شود.

 

مشکلات باتری ال جی

اگرچه گوشی های باتری با کیفیت هستند، اما گاهی گزارشات کاربران مبنی بر این بوده که عمر طولانی ندارد و در صورتی که چند برنامه را به طور همزمان باز کنید به سرعت شارژ آن خالی می شود. معمولاً قابلیت فست شارژ در این گوشی مشاهده نمی شود و یکی از مشکلات شایع آن خرابی پورت USB است که باعث می شود تا موبایل به طور کامل شارژ نشود.

اگرچه برخی مدل ها از فناوری فست شارژ پشتیبانی می کند اما معمولاً شارژرها با این قابلیت تطابق نداشته و شارژ شدن بسیار کندتر از حد معمول طول می کشد. همچنین نشان ندادن علامت شارژ هم از دیگر مسائل است. یعنی زمانی که موبایل را به کابل شارژ متصل می کنید، نشانی از علامت شارژ دیده نمی شود.

باتری موبایل ال جی

 

سنسورهای اثر انگشت

از مشکلات دیگری که توسط کاربران این محصولات گزارش شده این است، معمولاً سنسور اثر انگشت گاهی قادر به شناسایی نبوده و قفل را باز نمی کند. در برخی مواقع نیز با وقفه قفل را باز می کند.

 

مشکلات نرم افزاری

یکی از مسائلی که در این گوشی وجود دارد، باز شدن خودکار برنامه های گوشی است. به طور مثال زمانی که مشغول کار کردن با یک برنامه هستید، برنامه ای دیگر به طور خود به خود باز می شود.

در برخی موارد هم بعد از آپدیت اندروید گوشی روشن نمی شود و یا زمان راه اندازی آن بسیار طولانی می شود. معمولاً بعد از هر آپدیت هم باگ هایی در نصب آن دیده می شود. از آنجایی که بسیاری کاربران از نصب آپدیت جدید خودداری می کنند، این موضوع به مرور زمان باعث خراب شدن باتری می شود.

 

اتصالات گوشی و مشکلات آن

اتصالات در بخش های مختلف دچار نقص می شود. به طور مثال گاهی اتصال وای فای قطع شده و کار نمی کند. در کنار این موضوع اشتراک گذاری اینترنت یا همان hot spot هم گاهی کار نمی کند.

اتصال بلوتوث هم نمونه دیگر است به طوری که گاهی نمی توان با بلوتوث به دستگاه های دیگر متصل شد.

 

مسائل آنتن دهی و سیم کارت

از جمله دیگر مواردی که کاربران به آن اشاره داشتند: موبایل های ال جی معمولاً در برخی مکان ها که آنتن دهی ضعیفی وجود دارد، آنتن ضعیف شده و یا به طور کامل قطع می شود. برای رفع این مشکل نیز باید حتماً مکان خود را تغییر دهید.

در برخی از دستگاه ها نیز سیم کارت خوانده نمی شود. فلش کردن دستگاه، ریجستر نبودن آن، ویروسی شدن موبایل، مخدوش شدن سیم کارت، پانچ کردن اشتباهی و بسیاری موارد دیگر سبب این مشکل است.

 

داغ شدن بیش از حد تلفن همراه

داغ شدن موبایل های ال جی نیز یکی از مشکلات شایعی است که کاربران روبرو هستند. معمولاً کیفیت سخت افزاری و ساختار دستگاه سبب بروز این مشکل می شود. البته گاهی روش استفاده نادرست کاربران هم دلیل دیگری برای این موضوع است.

 

داغ شدن گوشی ال جی

مشکل سوختن برد

در سال های گذشته از جمله اتفاقاتی که در مدل های مختلف ال جی رخ داد، سوختن برد دستگاه بود. در سال 2015 سوختن برد در بسیاری از دستگاه ها مشاهده شده است. به این ترتیب تمامی اطلاعات کاربران از دست می رفته و قابل بازگردانی نیست.

 

سخن پایانی

همانطور که در این مقاله مشاهده کردید، ما برخی از مشکلاتی که کاربران این گوشی ها با آن روبرو شده بودند را بیان کردیم. در صورتی که از برند ال جی استفاده می کنید و دستگاه شما دچار مشکل شده، برای تعمیرات آن می توانید به این قسمت مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سایر تعمیرات تخصصی تلفن همراه و آموزش تعمیرات به اینجا وارد شوید.

1 دیدگاه برای “مشکلات گوشی های ال جی چیست با آنها آشنا شوید”

  1. اینطوری نیست دیگه دارین برند رو تخریب میکنین واسه مردم
    کیفیت ساختشون قطعا از سامسونگ بهتره که با یه فوت صفحه نمایششون میشکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *