جستجو
Generic filters
فروش عمده ابزار تعمیرات موبایل

فروش عمده ابزار تعمیرات موبایل

تعمیرکاران موبایل، تبلت و لپ تاپ برای انجام کار خود به ابزار و لوازم تعمیرات موبایل با کیفیت نیاز دارند. شغل تعمیرات موبایل به عنوان یکی از پر درآمدترین شغل‌ها در کشور محسوب می‌شود به طوری که اگر درآمد تعمیرات موبایل را بدانید قطعا شما هم به آن علاقه مند خواهید شد . اما برای شروع هر کاری، تخصص و دانش الزامی است. عدم داشتن ابزار و لوازم کاربردی، ممکن است موجب ناتوانی در استفاده از دانش و تخصص شما شود. شرکت آسان جی اس ام، تولید کننده و وارد کننده ابزار و لوازم تعمیرات موبایل در ایران است. با انتخاب اسان جی اس ام، می‌توانید از تنوع بالای محصولات و کیفیت بالا با قیمت های مقرون به صرفه و مناسب بهره‌مند شوید.

بسیاری از همکاران عزیز ما هستند که نیازی به خرید تکی ندارند و قصد دارند تا به صورت عمده محصولات را خریداری کنند که در این صورت برای شما تخفیف هم اعمال خواهد شد و می‌توانید به راحتی هر محصولی که مد نظر دارید سفارش دهید به صورت عمده تا در سریع ترین زمان به اجناس خود دست پیدا کنید. برای خرید اجناس به صورت عمده می‌توانید حضوری تشریف بیارید واحد فروش مجموعه تا با خیال راحت اقدام به خرید محصولات تعمیرات موبایل به صورت عمده کنید. اگر نیاز به پشتیبانی و مشاوره برای خرید عمده لوازم و تجهیزات تعمیرات موبایل دارید می‌توانید با واحد فروش : 02166704429 – داخلی 1 تماس بگیرید تا همکاران ما در واحد فروش به شما در خرید محصولات مدنظرتان کمک کنند و تجربه خرید خوبی از مجموعه داشته باشید.

در ادامه به برخی از سوالات شما عزیزان پاسخ می‌دهیم و موارد مهمی را که باید قبل از خرید تجهیزات تعمیرات موبایل بدانید را مطرح خواهیم کرد.

برای شروع تعمیرات موبایل به چه ابزار و دستگاه هایی نیاز داریم؟

به طور کلی زمانی که بخواهید تعمیرات موبایل انجام دهید نیاز به وسایل و تجهیزات خاصی دارید تا هم کار تعمیرات خود را به خوبی انجام دهید و هم از وارد شدن آسیب احتمالی به دستگاه جلوگیری کنید. اگر یک دید کلی بخواهیم داشته باشیم مهم ترین تجهیزات که باید داشته باشید به طور حتم شامل : لوپ،هیتر و هویه، منبع تغذیه،دستگاه تعویض گلس و منبع تغذیه می‌باشد اما باز هم باید بگوییم که همه چیز بستگی به  امور تعمیرات شما دارد و به غیر از موارد مطرح شده به وسایل و ابزار های دیگری هم نیاز دارد اما این مواردی که گفتیم جزو مهمترین ها هستند. اگر تمایل دارید تا به طور کامل همه ی ابزار های مناسب تعمیرات موبایل را بشناسید می‌توانید مقاله لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل را مطالعه کنید.

لوپ تعمیرات موبایل را از کجا بخریم؟ مرکز خرید لوپ

بازار کار و آینده شغلی تعمیرات موبایل چطور است؟

به جرأت می‌توان گفت که یکی از پردرآمدترین شغل های حال حاضر ایران و جهان، تعمیرات موبایل می‌باشد. این شغل به قدری پولساز هست که به راحتی می‌توانید پس از حرفه ای شدن در این حوزه به درآمد های بسیار بالایی دست پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از این شغل پولساز می‌توانید مقاله آینده شغلی تعمیرات موبایل را مطالعه کنید.

بهترین مارک لوازم تعمیرات موبایل کدام است؟

برندهای زیادی هستند که تجهیزات تعمیرات موبایل را تولید می‌کنند اما شاید برای شما هم انتخاب بهترین مارک و برند سخت باشد و نیاز به مشاوره داشته باشید تا بهترین مارک و مدل را انتخاب کنید. برندهایی که در ایران هم موجود می‌باشند اکثرا کیفیت خوبی دارند اما برخی از آنها کیفیت فوق العاده ای دارند و همواره درحال تولید و عرضه دستگاه های فوق پیشرفته برای تسهیل تعمیرات موبایل هستند. برای کسب اطلاع بیشتر از بهترین برند ها می‌توانید مقاله بهترین مارک لوازم تعمیرات موبایل را مشاهده کنید.

آیا محصولات در اسان جی اس ام گارانتی دارند؟

بله شما می‌توانید بسیاری از اجناس را در آسان جی اس ام با گارانتی تهیه کنید و درصورتی که اقدام به خرید عمده کنید می‌توانید از تخفیفات و خدمات بیشتر ما هم بهره ببرید. گران ترین پکیج های مجموعه را هم می‌توانید با خیال راحت با گارانتی های 6 ماهه و 1 ساله خریداری کنید و از خدمات پشتیبانی پس از فروش ما بهره مند شوید.

آسان جی اس ام کجاست؟

نشانی دفتر مرکزی : تهران – خیابان جمهوری اسلامی – نرسیده به پل حافظ – کوچه یغما – کوچه ارشاد – پلاک 1 – ساختمان اداری اریکه – طبقه 4 – واحد 13

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *