جستجو
Generic filters

ضمانت تعمیرات و اصالت قطعات

ضمانت تعمیرات موبایل – در تعمیرات گوشی های موبایل، کیفیت خدمات اهمیت ویژه ای دارد. بعد از تحویل گرفتن گوشی تعمیرشده، مشکل رایجی که بسیاری از افراد آن را تجربه کرده اند این است که بعد از مدت کوتاهی استفاده از موبایل تعمیرشده، متوجه می شوند که دوباره دستگاه دچار نقص شده و یا مجدد از کار می افتد و غیرقابل استفاده می شود.

در چنین شرایطی کاربر موبایل مجبور است تا دوباره به مراکز تعمیرات موبایل مراجعه نماید. در چنین شرایطی اگر مرکز مربوطه ضمانتی بابت تعمیرات ارائه نکرده باشد، می بایست دوباره هزینه دیگری برای تعمیر مجدد دستگاه پرداخت شود. البته باید این نکته را هم در نظر داشت که شاید، دستگاه عملاً کارایی خود را از دست داده و برای بار دوم قابل تعمیر نباشد.

بنابراین موضوع بسیار مهم در حوزه خدمات تعمیرات موبایل، ارائه ضمانت به مشتریان است.

 

ضمانت تعمیرات موبایل در آسان جی اس ام

در آسان جی اس ام نحوه ارائه و کیفیت خدمات اهمیت ویژه ای دارد. هدف اصلی این مجموعه، رضایت کامل مشتریان از خدمات تعمیرات موبایل می باشد. از این رو تعمیرات در این مرکز با ارائه ضمانت نامه به مشتریان انجام می شود.

بر این اساس اگر دستگاه خود را بعد از تعمیراتی از جمله ( تعمیر و تعویض آی سی، تعمیرات نرم افزاری و… ) تحویل گرفته و استفاده کردید و بعد از مدت کوتاهی دوباره با همان مشکل روبرو شدید، این مجموعه مسئولیت تعمیرات دوباره دستگاه را بر عهده می گیرد.

 

ضمانت اصالت قطعات به چه معناست؟

نکته بسیاری مهمی که در تعمیرات موبایل باید به آن توجه داشت، استفاده از قطعات اورجینال و درجه یک می باشد. گوشی هایی که در اثر عواملی همچون فشار، ضربه، آبخوردگی، پایان عمر قطعه و… آسیب می بینند، عمدتاً دچار مشکلات سخت افزاری هستند. در چنین مواقعی تعمیرکار باید قطعه یا قطعات آسیب دیده را شناسایی کرده و با یک قطعه جدید آن را تعویض کند. بنابراین باید ضمانت اصالت قطعات از سوی تعمیرکاران تأیید شده و از قطعات کپی و فیک استفاده نشود.

ضمانت تعمیرات موبایل

چرا در تعمیرات موبایل نباید از قطعات کپی استفاده کرد؟

قطعه های کپی و فیک از جمله تاچ ال سی دی، باتری و… عموماً قیمت پایین تری از نمونه ای اصلی دارند؛ همین موضوع نیز بسیاری از افراد را وسوسه می کند تا به جای استفاده از قطعه های اورجینال و شرکتی به سراغ نمونه های کپی که اغلب چینی هستند بروند.

بی شک در تعمیرات موبایل استفاده از قطعات فیک در هیچ شرایطی توصیه نمی شود چرا که با معایبی همراه است که در موارد زیر به آن اشاره کرده ایم.

  • کیفیت قطعه کپی بسیار پایین تر است.
  • کارایی و عملکر ضعیف تری دارد. ( مثلاً تاچ ال سی کپی، حساسیت تاچ و صفحه بی کیفیتی دارد)
  • طول عمر کمتری داشته و بعد از مدتی از کار می افتد.
  • به دلیل کم توجهی به کیفیت ساخت ممکن است به سایر بخش های موبایل آسیب بزند.

 

 

ضمانت اصالت قطعات در آسان جی اس ام

در آسان جی اس ام کلیه تعمیرات سخت افزاری با استفاده از قطعات اصل و درجه یک انجام می شود. همچنین ضمانت نامه اصالت قطعات نیز به مشتریان ارائه می شود تا از کیفیت خدمات، آسودگی خاطر داشته و نگرانی از این بابت نداشته باشند.

ضمانت تعمیرات و اصالت قطعات در آسان جی اس ام

هنگام تحویل دستگاه ضمانت نامه تعمیرات و اصالت قطعات به مشتریان ارائه می شود. به این منظور تمامی تعهدات ذکر شده در هر ضمانت نامه بدون اجرت و هزینه قطعات انجام می شود.

همچنین تمامی قطعات از جمله تاچ، ال سی دی ، باتری و… از بهترین برندهای موجود در بازار مورد استفاده قرار گرفته و ضمانت اصالت آن نیز ارائه می شود.

 

قوانین تعمیرات موبایل در آسان جی اس ام

  • کلیه خدمات تعمیرات به جز تعمیر تاچ ال سی دی (فلت ، بک لایت ) شامل ضمانت نامه 30 روزه می باشد.
  • برای قطعات اورجینال استفاده شده در دستگاه، ضمانت نامه اصالت قطعات ارائه می گردد.
  • قبل از تعمیرات از اطلاعات خود بکاپ تهیه کنید و رمز iCloud و FRP را فراموش نکنید. چرا که مسئولیت فراموشی و از دست رفتن اطلاعات با مشتری می باشد.
  • هنگام تحویل گوشی به مشتری همان جا تست شده و در صورت بروز سایر مشکلات مسئولیت بر عهده مشتری می باشد.
  • هنگام دریافت گوشی رسید تحویل دستگاه به مشتری ارائه می گردد.