جستجو
Generic filters
حسگر اثر انگشت A70

مشکل اثر انگشت A70 – گوشی سامسونگ گلکسی آ 70 در سال 2019 به بازار عرضه شد. حسگر اثر انگشت این گوشی سامسونگ در زیر صفحه ی نمایش آن قرار دارد. در موارد بسیار زیادی خرابی حسگر اثر انگشت گوشی سامسونگ آ70 دیده شده است که در این مقاله می خواهیم به بررسی عوامل خرابی حسگر و روش ها رفع آن بپردازیم.

چرا حسگر اثر انگشت گوشی سامسونگ A70 کار نمی کند؟

همان طور که گفته شد حسگر اثر انگشت این مدل گوشی سامسونگ در زیر صفحه ی نمایش قرار دارد و متاسفانه مشکلات نرم افزاری هم می تواند باعث اختلال در آن شود. در ادامه ی مقاله به بررسی مشکلات نرم افزاری و همچنین سخت افزاری پیش آمده برای این مدل گوشی می پردازیم.

 

مشکلات نرم افزاری حسگر اثر انگشت گلکسی A70:

اگر خرابی حسگر اثر انگشت گوشی سامسونگ A70 شما به خاطر عوامل نرم افزاری باشد؛ خیلی خوش شانس هستید چرا که خرابی سخت افزاری بسیار هولناک است! در این مقاله به بررسی دو مشکل بزرگ نرم افزاری که به خرابی حسگر اثر انگشت این گوشی ها می انجامد می پردازیم.

خرابی حسگر اثر انگشت پس از آپدیت گوشی:

حسگر اثر انگشت آ70

بسیاری از کاربران گوشی A70 سامسونگ پس از آپدیت گوشی خود، دیگر قادر به استفاده از حسگر اثر انگشت نبودند. اگر شما هم پس از آپدیت گوشی به این مشکل برخوردید مراحل زیر را طی کنید:

  1. گوشی خود را خاموش کنید.
  2. به حالت ریکاوری بروید. برای ورود به این حالت در گوشی های سامسونگ، ابتدا گوشی را خاموش کرده سپس کلید های پاور (روشن / خاموش)، دکمه هوم (Home) و افزایش صدا را همزمان فشار داده و تا زمان نشان دادن لگوی سامسونگ روی صفحه، نگه دارید.
  3. با استفاده از کلیدهای صدا (Volume)، روی گزینه ی wipe cache partition بروید و با فشار دادن کلید پاور (Power)، آن را انتخاب و کلیک کنید.
  4. در مرحله ی آخر گزینه ی Reboot system now را بزنید.

خرابی اثر انگشت به علت باگ های نسخه ی اندروید:

حسگر اثر انگشت A70

حسگر اثر انگشت A70

این مورد کمی پیچیده به نظر می رسد. اگر پس از مدتی استفاده از حسگر اثر انگشت گوشی متوجه ی مشکلی در آن شدید, به احتمال زیاد قطعه ی مربوطه به دلایلی از کار افتاده است. احتمال دیگری هم وجود دارد که یک باگ در نسخه ی اندروید وجود داشته باشد. به هر حال برای حل این مشکل به بررسی دقیق یک تعمیرکار مجرب گوشی نیاز دارید.

خراب شدن سنسور اثر انگشت گلکسی a70:

Galaxy A70 از سنسور اثر انگشت اپتیکال بهره گرفته است البته نحوه عملکرد آن متفاوت تر از نسخه اولتراسونیک به کار رفته در گلکسی s10 سامسونگ است. مراحل شناسایی در حسگر اثر انگشت گلکسی A70 طولانی تر از نسخه های خازنی است.

در برخی از بررسی ها سنسور اثر انگشت A70 عملکرد ناپایداری از خود نشان داده است به طوری که در برخی موارد شناسایی اثر انگشت را به خوبی انجام نمی دهد یا با چندین ثانیه تاخیر انجام می دهد.


مشکلات سخت افزاری حسگر اثر انگشت A70:

این نکته را به یاد داشته باشید که مشکلات سخت افزاری مهم تر از مشکلات نرم افزاری هستند. عوامل زیر می تواند به از کار افتادن حسگر اثر انگشت گوشی سامسونگ آ70شما بیانجامد.

  • آسیب به صفحه گوشی A70:

آسیب ال سی دی در اثر برخورد جسم سنگین به صفحه ی نمایش می تواند صفحه ی LCD، تاچ اسکرین و حسگر اثر انگشت این گوشی را دچار اختلال کند. در این صورت شما باید گوشی خود را به یک مرکز معتبر تعمیرات موبایل ببرید تا قطعه ی خراب را تعویض یا تعمیر کنید.

  • نفوذ مایعات به داخل گوشی:

این مورد یکی از شایع ترین گزارش هایی است که به تعمیرکاران موبایل می شود. در این زمینه بدون بررسی تخصصی گوشی نمی توان نظر قطعی داد اما در بیشتر مواقع قطعات مختلف موبایل دچار آسیب جدی می شوند.

کلام آخر:

اگر قادر به رفع مشکل حسگر اثر انگشت آ 70 خود نبودید؛ می توانید از تعمیرکاران زبده ی گروه آسان جی اس ام کمک بگیرید برای این کار می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره های واحد تعمیرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *