جستجو
Generic filters
قیمت تعمیرات موبایل

درخواست تعمیر موبایل اگر یک گوشی دچار آسیب های سخت افزاری و نرم افزاری شود، باید توسط تعمیرکاران موبایل، ایراد آن شناسایی شده و رفع شود. معمولاً در صورت خرابی موبایل اولین کاری که اکثر افراد انجام می دهند؛ مراجعه به مراکز تعمیرات موبایل و استعلام قیمت تعمیر گوشی است. طبیعتاً هزینه تعمیرات گوشی یکی از فاکتورهای مهم برای مشتریان می باشد. اما برای اطلاع از هزینه تعمیرات موبایل، حتماً نیازی نیست به مغازه یا مرکز تعمیرات مراجعه کنیم، بلکه روش های دیگری هم وجود دارد که در این مقاله می خواهیم آن را توضیح دهیم.

روش های استعلام قیمت تعمیرات گوشی موبایل

معمولاً وقتی گوشی خراب می شود، اولین سوالی که برای اکثر افراد پیش می آید این است که هزینه تعمیرات موبایل چقدر است؟ برخی از عوامل همچون تحریم ها و کمبود قطعات اورجینال، افزایش قیمت موبایل و لوازم جانبی و سایر عوامل دیگر باعث می شود تا تعمیرات موبایل نرخ متغیری داشته باشد. در نتیجه وقتی گوشی آسیب می بینید قیمت تعمیرات آن با ماه های قبل متفاوت خواهد بود. اما چه روش هایی برای استعلام هزینه تعمیرات گوشی وجود دارد؟

  • استعلام قیمت حضوری: ساده ترین روش مراجعه به مراکز و مغازه های تعمیر گوشی برای استعلام قیمت است.
  • استعلام قیمت تلفنی :در این روش باید با مراکز تعمیر گوشی تماس بگیرید و ایراد دستگاه را شرح دهید تا به شما هزینه را اعلام کنند.
  • استعلام قیمت آنلاین: درخواست قیمت به صورت آنلاین به این صورت است که از طریق وب سایت مربوطه ایرادات دستگاه و مدل آن را مشخص می کنید و بعد از مدت زمانی کوتاهی به شما قیمت تعمیرات موبایل را اعلام می کنند.

درخواست تعمیرات موبایل به صورت آنلاین

درخواست تعمیرات موبایل به روش آنلاین یکی از بهترین روش های موجود برای پی بردن به هزینه تعمیر گوشی می باشد. برای این کار کافی است که آدرس صفحه مورد نظر برای این کار را جستجو کنید. در این صفحه برای مشتریان فرمی در نظر گرفته می شود که مشکلات گوشی را به صورت گزینه های متعددی دسته بندی کرده و تنها کافی است که مدل گوشی و ایراد آن را از بین گزینه انتخاب کنید.

 

مزایا استفاده از استعلام قیمت آنلاین

  • پاسخگویی به درخواست استعلام قیمت در کمترین زمان
  • اطلاع به موقع از قیمت تعمیر و مدیریت هزینه ها
  • جلوگیری از اتلاف وقت
  • عدم نیاز به مراجعه حضوری

 

استعلام قیمت آنلاین در آسان جی اس ام

در آسان جی اس ام شما می توانید با پرکردن فرم ثبت درخواست تعمیرات گوشی موبایل به راحتی از قیمت حدودی تعمیرات موبایلتان با خبر شوید. برای باخبر شدن از قیمت تعمیر گوشی، تنها کافیست مراحل زیر را انجام دهید.

ابتدا برای مشاهده فرم ثبت نام اینجا کلیک کنید.

 

  • از این قسمت برند گوشی خود را انتخاب کنید.

 

ثبت درخواست قیمت تعمیر موبایل

 

  • در این بخش با توجه ایراد گوشی می بایست یک گزینه را انتخاب کنید. در صورتی که ایراد گوشی شما در هیچ یک از موارد گفته شده نبود؛ گزینه مشکلات دیگر را انتخاب کنید.

 

ثبت درخواست قیمت تعمیر موبایل

 

  • سپس در این بخش مشخصات خود را وارد نمایید.

ثبت درخواست قیمت تعمیر موبایل3

 

 

  • اگر گوشی شما ایرادات دیگری دارد که در موارد بالا به آن اشاره نشده می توانید توضیحات بیشتر را در این بخش یادداشت کنید. در نهایت گزینه استعلام قیمت تعمیر گوشی را کلیک کنید.

 

ثبت درخواست قیمت تعمیر موبایل4

نحوه پاسخگویی همکاران ما

زمانی که شما درخواست خود را ثبت کنید؛ همکاران ما مشکلات گوشی شما را بررسی کرده و از طریق تماس تلفنی هزینه تعمیر را به شما اعلام می کنند. مدت زمان پاسخگویی به دو صورت انجام می شود.

  • اگر در ساعات کاری در خواست خود را ثبت کنید؛ درکمتر از یک ساعت همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت.
  • اگر در خارج از ساعات کاری درخواست خود را ثبت کنید؛ صبح روز بعد همکاران ما با شما تماس می گیرند.

تعمیرات حرفه ای با مناسب ترین قیمت

بی شک یکی از فاکتورهای مهم برای اکثر افراد هنگام تعمیر گوشی میزان قیمت تعمیر آن است. از سویی دیگر به دلیل تفاوت قیمت تعمیرات موبایل، دچار سردرگمی خواهند شد. ما در آسان جی اس ام با مناسب ترین قیمت دستگاه های آسیب دیده شما را تعمیر خواهیم کرد.

 

تعمیرکاران حرفه ای در آسان جی اس ام

مجموعه آسان جی اس ام با دو دهه فعالیت در حوزه تعمیرات موبایل، دارای تیمی متشکل از تعمیرکاران حرفه ای گوشی موبایل است که در کمترین زمان، ایرادات دستگاه شما را به طور دقیق شناسایی کرده و مشکلات قطعات دستگاه یا آسیب های نرم افزاری را رفع می کنند.

استفاده از قطعات اورجینال در تعمیرات موبایل

تعمیرات گوشی موبایل در آسان جی اس ام کاملاً با استفاده از قطعات اورجینال هر برند؛ انجام می شود. همچنین همکاران ما در پاسخ به استعلام قیمت شما این موضوع را بیان می کنند که قیمت تعمیر بر اساس استفاده از قطعات اصل اعلام می شود.

گارانتی خدمات تعمیرات موبایل

خدمات تعمیرات موبایل در آسان جی اس ام با گارانتی تعمیر موبایل به مشتری ارائه می شود. به این ترتیب پس از تحویل گوشی به مشتری در موارد مشخصی تعمیرات با ضمانت همراه است.

 

سخن پایانی

همان طور که مشاهده کردید، استعلام قیمت به صورت آنلاین بسیار ساده و مفید می باشد. اگر در طول روز مشغله های فراوانی دارید و فرصت سرزدن به مراکز تعمیرات موبایل را ندارید، بهترین کار استفاده از خدمات استعلام قیمت آنلاین است. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *