جستجو
Generic filters

علت روشن نشدن گوشی سامسونگ A10 – روشن نشدن گوشی موبایل یکی از مشکلات دلهره آور است که می تواند برای کاربران گوشی های موبایلی رخ دهد. این مشکل در بین کاربران سامسونگ هم دیده شده است و ممکن است بارها و بارها تلاش کنید اما گوشی سامسونگی شما روشن نشود. در این مقاله می خواهیم به آموزش رفع مشکل و علت روشن نشدن گوشی سامسونگ A10 بپردازیم.

چرا گوشی سامسونگ A10 شما روشن نمی شود؟

اول از هر کاری بهتر است بدانید روشن نشدن گوشی شما می تواند مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری داشته باشد. اگر مشکل موبایل شما مشکلات نرم افزاری باشد به احتمال زیاد با ترفندهای آموزش این مقاله به خوبی می تواند مشکل گوشی خود را حل کنید. اگر مشکل گوشی شما نرم افزاری نباشد به احتمال زیاد یکی از قطعات اصلی گوشی شما به مشکل خورده که نیاز به تعویض دارد. در ادامه ی مقاله به بررسی برخی از دلایل روشن نشدن گوشی سامسونگ می پردازیم.

شارژ باتری:

متصل کردن گوشی به شارژر، اولین کاری است که باید پس از خاموش شدن گوشی انجام دهید. خرابی باتری یا کمبود شارژ عوامل رایجی هستند که باعث خاموش شدن گوشی موبایل می شوند.

برای این کار ابتدا تلفن همراه خود را به شارژر سالم متصل کنید و 15 دقیقه صبر کنید. اگر گوشی پس از 15 دقیقه روشن نشد بقیه عوامل را چک کنید.

حالت فریز یا هنگ کردن گوشی موبایل

اجرای چندین بازی، استفاده از اپلیکیشن های سنگین و همچنین پر بودن حافظه ی موبایل می تواند باعث فریز شدن گوشی موبایل سامسونگ A10 شما و درنتیجه اختلال در روشن شدن آن شود.

روشن کردن گوشی سامسونگ a10

برای حل این مشکل همزمان دکمه پاور و تنظیم صدا را نگه دارید تا گلکسی A10 شما ری استارت شود. این نکته را به یاد داشته باشید که اگر گوشی شما در این شرایط روشن شد بهتر است اطلاعات حافظه تلفن همراه و اپلیکیشن های سنگین را منتقل کنید.

بازگشت به تنظیمات کارخانه:

بازگشت به حالت کارخانه

در شرایطی که ایرادات سخت افزاری نشات گرفته از نرم افزارهای سنگین و در نتیجه هنگ کردن دستگاه، پر بودن مداوم حافظه و… باشد با ری استارت کردن مشکل شما حل نمی شود. در این شرایط نیاز است تا موبایل خود را به کمک کامپیوتر متصل کرده و سپس به حالت تنظیمات کارخانه بازگردانید. این حالت باعث حذف همه اطلاعات و تنظیمات گوشی گلکسی A10 شما می شود.

فلش گوشی:

اگر مشکل روشن نشدن گوشی سامسونگ A10 شما با حالت بازگشت به تنظیمات کارخانه حل نشد؛ باید رام جدید نصب کنید یا اصطلاحا گوشی را فلش کنید.

فلش شدن گوشی می تواند به رفع مشکل روشن نشدن آن به شما کمک کند.

بررسی سخت افزاری:

اگر گوشی سامسونگ A10 را با روش های بالا نتوانستید روشن کنید؛ به احتمال قوی مشکل از مسائل سخت افزاری است. برای مثال ممکن است باتری موبایل شما معیوب باشد، ال سی دی موبایل سوخته باشد یا درمواردی ضربه، آب خوردگی، فشار و.. می تواند سبب از کار افتادن دستگاه شما شود که در این صورت با مراجعه به تعمیرکار موبایل می توانید گوشی خود را تعمیر کنید.

این نکته را به یاد داشته باشید که به تعمیرکار متخصص، امین و با تجهیزات مجهز مراجعه کنید تا گوشی شما به خوبی تعمیر شود.

برای حل مشکل روشن نشدن گوشی سامسونگ خود می توانید به تعمیرگاه موبایل آسان جی اس ام مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *