جستجو
Generic filters
حل مشکل انتقال عکس از آیفون

حل مشکل انتقال عکس از آیفون – یکی از شایعترین مشکلات کاربران آیفون، مشکل انتقال عکس از گوشی های آیفون به کامپیوتر می باشد که در این مقاله در رابطه با آن توضیح خواهیم داد تا بتوانید به راحتی عکس ها و فیلم ها را به رایانه انتقال داده و حافظه گوشی خود را سبک کنید.

حل مشکل انتقال عکس از آیفون:

انتقال عکس از آیفون به کامپیوتر، از مشکلاتی است که بیشتر صاحبان گوشی های اپل با آن مواجه هستند. می خواهیم در این مطلب توضیحاتی در رابطه با این مشکل ارائه کنیم، تا بتوانید به راحتی عکس ها و فیلم ها را به رایانه خود انتقال بدهید و حافظه گوشی خود را سبک کنید.

گاهی اوقات گزارش شده که افراد در حال انتقال عکس و فیلم از گوشی به رایانه بوده اند که ناگهان پیامی صادر شده و انتقال در همان جا متوقف شده است. این مشکل هم زمانی که فایل ها را یکی یکی منتقل می کنند و هم زمانی که فایل هارا باهم منتقل می کنند به وجود می آید. ما دلیل این مشکلات را می دانیم در ادامه راه حل این مشکلات را نیز برای شما ارائه خواهیم داد.

مشکل انتقال عکس از آیفون به رایانه چه دلایلی دارد و راه حل آنها چیست؟

دلایلی که ممکن است موجب ایجاد چنین مشکلاتی بشوند را برایتان بازگو می کنیم و در ادامه راه حل آنها را نیز خواهیم گفت.

کابل معیوب:

یکی از ابتدایی ترین مشکلات، می تواند مشکل کابل باشد. در این صورت چند حالت ممکن است به وجود بیاید:

  • مناسب نبودن کابل برای انتقال داده:

شاید کابلی که از آن استفاده می کنید یک کابل غیر استاندارد باشد یعنی فقط برای شارژ کردن مناسب باشد و قابلیت انتقال دیتا را نداشته باشد!

  • قطع بودن کابل:

ممکن است کابل شما از داخل قطع شده باشد.

مشکل یو اس بی ممکن است در پورت یو اس بی رایانه شما و یا کابل مشکلی وجود داشته باشد.

  • خرابی درگاه شارژ گوشی:

شاید به دلیل وجود گردو خاک درون درگاه شارژ گوشی، امکان اتصال کامل و صحیح مهیا نباشد و اتصالات ضعیف باشند.

این دلایل فقط زمانی می توانند علت مشکل انتقال عکس از آیفون باشند که از همان ابتدا رایانه گوشی شما را نشناسد و یا با تکان دادن گوشی اتصال قطع شود. تعویض کابل با یک کابل استاندارد راه حل آن است.

مشکل نرم افزاری و قطع شدن انتقال وسط کار:

مشکل انتقال عکس از آیفون

اما در مواقعی کار انتقال از ابتدا به سادگی آغاز می شود و ناگهان در وسط کار پیام می آید که The device is unreachable یا A device attached to the system is not functioning و کار انتقال عکس و فیلم به طور کامل انجام نمی شود. مخصوصا زمانی که قصد دارید فیلم ها را منتقل کنید.

مشکل انتقال عکس از آیفون:

نگران نباشید، گوشی شما خراب نشده، بلکه به دلیل به روز رسانی iOS 13 فرمت ذخیره سازی فیلم ها تغییر کرده و ممکن است که هنگام انتقال از گوشی به رایانه، مشکلات این چنینی را به وجود بیاورد. راه حل این مشکل بسیار ساده است:

در یکی از به روز رسانی های اپل، فرمت ذخیره سازی فیلم ها به گونه ای شد تا فضای کمتری را اشغال کند و کیفیت نیز به طور کامل حفظ شود. این فرمت در رایانه قابل تشخیص نیست و هنگام انتقال با مشکلاتی همراه است.پ

این راه حل برای تمام گوشی های با iOS 13 مناسب است. در گوشی خود به بخش تنظیمات (Settings) بروید. سپس گزینه Photos را بیابید و آن را باز کنید.

راه حل دوم مشکل انتقال عکس از آیفون

در پایان صفحه باز شده، قسمتی وجود دارد تحت عنوان TRANSFER TO MAC OR PC و در این بخش دو گزینه وجود دارد. با فعال کردن گزینه Keep Originals مشکل شما حل خواهد شد!

راه حل سوم مشکل انتقال عکس از آیفون

اقدامی مناسب در آیفون 11:

اگر مدل موبایل شما آیفون 11 باشد می توانید با انجام یک اقدام کوچک دیگر این مشکل را حل کنید. در تنظیمات موبایل خود و قسمت دوربین (Camera) گزینه ای وجود دارد به نام Formats سپس در این قسمت باید گزینه Most Compatible را انتخاب کنید! مشکل شما بدون افت کیفیت حل خواهد شد.

اقدامی مناسب در آیفون 11

اقدامات مورد نیاز بر روی رایانه برای دیدن فیلم های انتقال یافته:

حال که توانستید مشکل انتقال عکس از آیفون را به این راحتی حل کنید، باید کار کوچکی را نیز روی سیستم خودتان انجام دهید. ممکن است پس از این اقدام فیلم ها روی سیستمتان باز نشوند که در این صورت باید آخرین نسخه به روز شده VLC Player و یا Media Player Classic را نصب و به راحتی فیلم ها را مشاهده کنید.

برای اطلاعات بیشتر و یادگیری نحوه ی بکاپ گرفتن از آیفون و آیپد می توانید این مقاله را مطالعه کنید.

1 دیدگاه برای “حل مشکل انتقال عکس از آیفون”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *