جستجو
Generic filters
خشاب سیم کارت

تعویض خشاب سیم کارت آیفون SE – قصد تعویض سیم کارت گوشی خود را دارید؟ می خواهید سیم کارت را از گوشی بیرون بکشید اما نمی دانید چه طور این کار امکان پذیر هست؟ خشاب سیم کارت شما خراب شده و قصد بیرون آوردن آن را از گوشی خود دارید؟ می خواهید گوشی خود را برای تعمیرات به تعمیرکار بسپارید و نیاز دارید تا سیم کارت را از گوشی خارج کنید؟ در این مقاله می خواهیم به آموزش تعویض خشاب سیم کارت گوشی آیفون SE (نسل دوم) بپردازیم.

  • درجه سختی: راحت
  • مدت زمان: 2 دقیقه
  • نکته: انجام تعمیرات گوشی های اپل نیاز به تخصص و دانش بالایی دارد و در صورتی که مهارت کافی در این زمینه ندارید، انجام آن را به شما توصیه نمی کنیم.

 

مرحله اول:

پیش از هر کاری نیاز است تا گوشی آیفون SE خود را خاموش کنید. برای خاموش کردن گوشی نیاز است تا دکمه ی خاموش / روشن واقع شده در لبه ی سمت راست گوشی را نگه دارید و سپس با انتخاب گزینه ی Switch off خاموش شدن آن را تائید کنید.

آموزش تعویض باتری آیفون se

مرحله دوم:

در این مرحله نیاز است تا از سوزن مخصوص استفاده کنیم. سوزن مخصوص تعویض سیم کارت در جعبه ی گوشی موجود است. فقط کافی است سوزن را در سوراخ کوچکی که در زیر دکمه ی پاور هست قرار دهید و آهسته فشار دهید تا خشاب سیم کارت به بیرون رانده شود.

آموزش تعویض باتری آیفون se

مرحله سوم:

با کمی بیرون آمدن خشاب سیم کارت می توانید آن را با دست بگیرید و از دستگاه خارج کنید. اگر خشاب سیم کارت شما شکسته باشد؛ می توانید در این مرحله آن را با یک خشاب سیم کارت جدید تعویض کنید.

آموزش تعویض باتری آیفون se 3

اگر گوشی شما آسیب دیده و نیاز به تعمیرات موبایل دارید؛ می توانید به بخش ثبت درخواست آنلاین تعمیرات موبایل مراجعه کرده و با انتخاب مشکل گوشی خود جهت تعمیر آن اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *