جستجو
Generic filters

می خواهید خشاب سیم کارت گوشی آیفون 8 خود را تعویض کنید؟ قصد دارید با نحوه تعمیر و تعویض خشاب سیم کارت آشنا شوید؟ پس این مقاله را دنبال کنید چرا که در این مقاله ی آموزشی می خواهیم به بررسی نحوه ی تعویض خشاب سیم کارت آیفون 8 همراه با تصاویر هر مرحله بپردازیم. به یاد داشته باشید که مراحل این آموزش را پیش از هر تعویض و تعمیری باید انجام دهید.

  • درجه سختی: راحت
  • مدت زمان: 2 دقیقه
  • نکته: انجام تعمیرات گوشی های اپل نیاز به تخصص و دانش بالایی دارد و در صورتی که مهارت کافی در این زمینه ندارید، انجام آن را به شما توصیه نمی کنیم.

مرحله اول:

قبل از شروع به کار، حتماً نیاز است که گوشی خود را خاموش کنید. برای این کار باید دکمه پاور را فشار دهید و سپس روی صفحه نمایش به سمت راست بکشید تا گوشی خاموش شود.

تعویض خشاب سیم کارت آیفون 8

مرحله دوم:

در این مرحله از سوزن مخصوص (این سوزن داخل جعبه ی گوشی موجود است) استفاده کنید و داخل سوراخ ریز سمت راست گوشی قرار دهید و فشار دهید تا خشاب سیم کارت به بیرون پرت شود.

تعویض خشاب سیم کارت آیفون 8

مرحله سوم:

با کمی بیرون آمدن خشاب سیم کارت می توانید آن را با دست بگیرید و از دستگاه خارج کنید. اگر خشاب سیم کارت آیفون 8 شما شکسته باشد؛ می توانید در این مرحله آن را با یک خشاب سیم کارت جدید تعویض کنید.

تعویض خشاب سیم کارت آیفون 8

اگر گوشی شما آسیب دیده و نیاز به تعمیرات موبایل دارید؛ می توانید به بخش ثبت درخواست آنلاین تعمیرات موبایل مراجعه کرده و با انتخاب مشکل گوشی خود جهت تعمیر آن اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *