جستجو
Generic filters
تعویض خشاب سیم کارت آیفون 12 مینی کاور

اگر قصد دارید اپراتور خود را عوض کنید یا سیم کارت را از دستگاه جدا کنید؛ نیاز است تا خشاب سیم کارت را از دستگاه جدا کنید. البته جداسازی خشاب سیم کارت برای تعمیر یا تعویض گوشی نیز نیاز است. در این آموزش مصور می خواهیم به شما آموزش دهیم که چه طور خشاب سیم کارت و سیم کارت خود را از گوشی آیفون 12 مینی جدا کنید.

  • درجه سختی: راحت
  • مدت زمان: 2 دقیقه
  • نکته: انجام تعمیرات گوشی های اپل نیاز به تخصص و دانش بالایی دارد و در صورتی که مهارت کافی در این زمینه ندارید، انجام آن را به شما توصیه نمی کنیم.

 

مرحله اول:

پیش از هر کاری نیاز است تا گوشی آیفون 12 مینی خود را خاموش کنید. برای خاموش کردن گوشی نیاز است تا دکمه ی تنظیم صدا و پاور گوشی را همزمان با هم نگه دارید. سپس با کشیدن صفحه به طرف مقابل خاموش شدن گوشی را تائید کنید.

تعویض خشاب سیم کارت آیفون 12 مینی

مرحله دوم:

در این مرحله نیاز است تا از سوزن مخصوص استفاده کنیم. سوزن مخصوص تعویض سیم کارت در جعبه ی گوشی موجود است. فقط کافی است سوزن را در سوراخ لبه سمت چپ پایین گوشی آیفون 12 مینی قرار دهید و با کمی فشار، خشاب سیم کارت به بیرون رانده می شود.

تعویض خشاب سیم کارت آیفون 12 مینی

مرحله سوم:

با کمی بیرون آمدن خشاب سیم کارت می توانید آن را با دست بگیرید و از دستگاه خارج کنید. اگر خشاب سیم کارت شما شکسته باشد؛ می توانید در این مرحله آن را با یک خشاب سیم کارت جدید تعویض کنید.

تعویض خشاب سیم کارت آیفون 12 مینی

اگر گوشی شما آسیب دیده و نیاز به تعمیرات موبایل دارید؛ می توانید به بخش ثبت درخواست آنلاین تعمیرات موبایل مراجعه کرده و با انتخاب مشکل گوشی خود جهت تعمیر آن اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *