جستجو
Generic filters
خشاب سیم کارت آیفون 11

تعویض خشاب سیم کارت آیفون 11 -آیا قصد خرید خشاب سیم کارت را دارید؟ یا میخواهید با نحوه ی تعمیر خشاب سیم کارت و تعویض آن آشنا شوید؟ پس این مقاله را دنبال کنید چرا که در این مقاله ی آموزشی می خواهیم به بررسی نحوه ی تعویض خشاب سیم کارت آیفون 11 همراه با تصاویر هر مرحله بپردازیم. به یاد داشته باشید که مراحل این آموزش را پیش از هر تعویض و تعمیری باید انجام دهید.

  • درجه سختی: راحت
  • مدت زمان: 2 دقیقه
  • نکته: انجام تعمیرات گوشی های اپل نیاز به تخصص و دانش بالایی دارد و در صورتی که مهارت کافی در این زمینه ندارید، انجام آن را به شما توصیه نمی کنیم.

مرحله اول:

قبل از بیرون کشیدن خشاب سیم کارت و سیم کارت گوشی آیفون 11، حتماً نیاز است که گوشی خود را خاموش کنید. برای این کار باید دکمه پاور گوشی و یکی از دکمه های صدا را هم زمان فشار دهید و برای چند ثانیه نگه دارید تا دکمه “Switch off” بر روی گوشی شما ظاهر شود سپس آن را به سمت راست بکشید تا گوشی خاموش شود.

تعویض مادربرد آیفون 11

مرحله دوم:

در این مرحله از سوزن مخصوص (داخل جعبه ی گوشی قرار دارد) استفاده کنید و داخل سوراخ ریز سمت راست گوشی بکنید و فشار دهید تا خشاب سیم کارت خارج شود.

تعویض مادربرد آیفون 11

مرحله سوم:

با کمی بیرون آمدن خشاب سیم کارت می توانید آن را با دست بگیرید و از دستگاه خارج کنید. اگر خشاب سیم کارت شما شکسته باشد؛ می توانید در این مرحله آن را با یک خشاب سیم کارت جدید تعویض کنید.

اگر گوشی شما آسیب دیده و نیاز به تعمیرات موبایل دارید؛ می توانید به بخش ثبت درخواست آنلاین تعمیرات موبایل مراجعه کرده و با انتخاب مشکل گوشی خود جهت تعمیر آن اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *