جستجو
Generic filters
تعویض خشاب سیم کارت

آیا قصد خرید خشاب سیم کارت را دارید؟ میخواهید با نحوه تعمیر خشاب سیم کارت و تعویض آن آشنا شوید؟پس این مقاله را دنبال کنید چرا که در این مقاله ی آموزشی می خواهیم به بررسی نحوه ی تعویض خشاب سیم کارت آیفون 11 پرو همراه با تصاویر هر مرحله بپردازیم. به یاد داشته باشید که مراحل این آموزش را پیش از هر تعویض و تعمیری باید انجام دهید.

  • درجه سختی: راحت
  • مدت زمان: 2 دقیقه
  • نکته: انجام تعمیرات گوشی های اپل نیاز به تخصص و دانش بالایی دارد و در صورتی که مهارت کافی در این زمینه ندارید، انجام آن را به شما توصیه نمی کنیم.

مرحله اول:

پیش از بیرون کشیدن خشاب سیم کارت و سیم کارت گوشی نیاز است تا گوشی آیفون 11 پرو خود را خاموش کنید. برای خاموش کردن گوشی فقط کافی است تا دکمه ی خاموش / روشن واقع شده در لبه ی سمت راست گوشی را همراه با دکمه ی تنظیم صدا نگه دارید و سپس با انتخاب گزینه ی Switch off خاموش شدن آن را تائید کنید.

تعویض خشاب سیم کارت

مرحله دوم:

در این مرحله نیاز است تا از سوزن مخصوص استفاده کنید. این سوزن مخصوص تعویض سیم کارت در جعبه ی گوشی موجود است. فقط کافی است سوزن را در سوراخ کوچکی که در زیر دکمه ی پاور هست قرار دهید و آهسته فشار دهید تا خشاب سیم کارت به بیرون رانده شوند.

تعویض خشاب سیم کارت

مرحله سوم:

با کمی بیرون آمدن خشاب سیم کارت می توانید آن را با دست بگیرید و از دستگاه خارج کنید. اگر خشاب سیم کارت شما شکسته باشد؛ می توانید در این مرحله آن را با یک خشاب سیم کارت جدید تعویض کنید.

تعویض خشاب سیم کارت

اگر گوشی شما آسیب دیده و نیاز به تعمیرات موبایل دارید؛ می توانید به بخش ثبت درخواست آنلاین تعمیرات موبایل مراجعه کرده و با انتخاب مشکل گوشی خود جهت تعمیر آن اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *