جستجو
Generic filters

بهرمندی از نیروی های متخصص

متخصصین حرفه ای تعمیرات موبایل – امروزه گوشی های موبایل تنها وسیله ای برای برقراری تماس های تلفنی نیستند، چرا که بسیاری از کارهای روزمره با اپلیکیشن های موبایل انجام می شود. بنابراین خرابی موبایل می تواند بخش زیادی از فعالیت های زندگی را متوقف کند.

در اکثر مواقع تعمیرات موبایل کم هزینه و به صرفه تر از خرید یک گوشی جدید است. بر اساس این موضوع هنگامی که گوشی آسیب می بیند، مهم ترین خواسته یک کاربر این است که تعمیر دستگاه توسط فردی انجام شود که تخصص و مهارت کافی در این زمینه داشته باشد تا بعد از تعمیر، دستگاه به حالت قبلی و سالم خود برگردد و همان کارایی و عملکرد را داشته باشد.

 

بهره مندی از نیروهای متخصص در آسان جی اس ام

در مجموعه آسان جی اس ام ، تعمیرات موبایل توسط نیروهای متخصص و مجرب این حوزه انجام می شود. هدف اصلی در این مرکز تعمیرات گوشی های آسیب دیده با بالاترین درجه کیفیت و رضایت مشتری می باشد. از این رو تمامی دستگاه های خرابی که به این مرکز فرستاده می شود، توسط تیم ماهر ما بررسی و عیب یابی شده و پروسه تعمیرات اجرا می گردد.

بهره مندی از نیروهای متخصص در آسان جی اس ام

 

ویژگی متخصصین حرفه ای تعمیرات موبایل

آسیب دیدگی تلفن همراه به طور کلی به دو بخش تقسیم می شود: بخش اول مربوط به ایرادات سخت افزاری و قطعات موبایل می باشد و بخش دوم مربوط به مجموعه ایرادات نرم افزاری و سیستم عامل گوشی است. بنابراین خدمات تعمیرات موبایل، شامل مجموعه فعالیت هایی است که در حوزه سخت افزار و نرم افزار موبایل صورت می گیرد.

یک تعمیرکار حرف ای و متخصص، شخصی است که به درستی ایرادات و نقص دستگاه ها را شناسایی می کند و از روش اصولی و صحیح پروسه تعمیرات را انجام می دهد. بنابراین پس از پایان عملیات، نقص گوشی برطرف شده و مجدد قابل استفاده خواهد بود. همچنین در برخی موارد، شناسایی برخی ایردات جزئی و رفع آن نیز باعث بهبود، عملکرد دستگاه می شود.

 

 

ویژگی متخصصین حرفه ای تعمیرات موبایل

ویژگی تکنسین های تعمیرات موبایل آسان جی اس ام

تعمیرکاران آسان جی اس ام همواره در تلاش اند موبایل های آسیب دیده را تعمیر و قابل استفاده کنند. ویژگی های تکنسین های ما عبارتند از:

  • شناسایی دقیق ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری
  • تعمیرات اصولی دستگاه های آسیب دیده
  • تعمیر دستگاه در کمترین زمان
  • استفاده از قطعات اورجینال و اصل
  • بهره مندی از مجموعه ابزارآلات تعمیرات موبایل
  • تعمیر دستگاه هایی از برندهای کم طرفدار
  • تعمیر گوشی های قدیمی و مرده

ویژگی تکنسین های تعمیرات موبایل آسان جی اس ام

 

مهارت تعمیر انواع برندهای گوشی موبایل

کاربران گوشی های هوشمند روز به روز در حال افزایش هستند و استفاده از گوشی های معمولی به کمترین حد ممکن رسیده است. در این میان قیمت موبایل نیز نقش مهمی در این بازار دارد. معمولاً در هر برهه از زمان، برندهایی که قیمت و کیفیت مناسبی داشته اند، با فروش خوبی روبرو بودند.

هرچه یک برند فروش بیشتری داشته باشد، آمار تعمیرات آن هم افزایش می یابد. بنابراین یک تعمیرکار ماهر باید با انواع برندهای پرطرفدار موبایل آشنا بوده و به قطعات و سیستم عامل آن تسلط داشت باشد تا در صورتی مشاهده یک دستگاه آسیب دیده از آن برند، در کمترین زمان، ایرادات دستگاه را شناسایی کرده و آن را رفع کند.

از طرفی برندهایی هم در بازار وجود دارند که فروش کمی داشته و برای بسیاری از مردم ناشناخته هستند. اغلب کاربران این برندها در زمان خرابی دستگاه با مشکلات جدی روبرواند چرا که مراکز محدودی این گوشی ها را تعمیر می کنند. با این حال در آسان جی اس ام متخصصین مجرب توانایی تعمیر طیف گسترده ای از برندهای موجود در بازار را دارند.

مهارت تعمیر انواع برندهای گوشی موبایل

تعمیرات سایر دستگاه های هوشمند

خدمات تعمیراتی در آسان جی اس ام تنها محدود به تعمیرات موبایل نمی باشد، بلکه نیروهای متخصص ما علاوه بر موبایل، خدمات متنوعی در خصوص تعمیرات انواع تبلت و ساعت های هوشمند ارائه می کنند. پروسه این تعمیرات نیز مشابه تلفن های هوشمند می باشد.

 

شما می توانید برای اطلاع از آدرس و شماره تماس دفتر مرکزی و فروشگاه آسان جی اس ام به این قسمت مراجعه کنید. همچنین کارشناسان ما در واحد تعمیرات همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند. جهت اطلاعات بیشتر از تعمیرات تخصصی انواع موبایل، تبلت و ساعت های هوشمند می توانید با شماره تلفن

۰۲۱-۶۶۷۰۴۴۲۹ داخلی ۳ واحد تعمیرات تماس حال نمایید.