جستجو
Generic filters
برنامه ریکاوری گوشی

برنامه ریکاوری آیفون هیچ گاه نمی توان به طور قطعی عنوان کرد که اطلاعات تلفن های همراه پاک نمی شوند. چرا که ممکن است بر اثر حواس پرتی اطلاعات ناخواسته بخشی از اطلاعات را پاک کنید و یا این اتفاق در پروسه تعمیرات موبایل ایجاد شود. بنابراین در چنین شرایطی به دنبال راهی برای برگرداندن اطلاعات با ارزش خود هستیم.

بر این اساس در این مقاله قصد داریم تا با هفت مورد از بهترین نرم افزارهای ریکاوری (Recovery) گوشی های آیفون آشنا شویم؛ همراه ما باشید.

 

معرفی نرم افزار ریکاوری آیفون

در این بخش قصد داریم تا به معرفی چند مورد از نرم افزارهایی که برای بازیابی اطلاعات آیفون استفاده می شود را معرفی کنیم.

 

برنامه ریکاوری ایفون

نرم افزار FonePaw iPhone Data Recovery

این نرم افزار از بهترین برنامه های ریکاوری آیفون می باشد که تا درصد بالایی احتمال بازگردانی اطلاعات را برای کاربران آیفون ممکن می کند. در صورتی که از سرویس ذخیره سازی آیکلود و یا برنامه آیتونز برای بکاپ گیری گوشی خود استفاده کرده باشید، می توانید به راحتی اطلاعات خود را بازیابی کنید.

اگر از این سرویس ها استفاده نکرده باشید، در این برنامه قابلیت اسکن حافظه داخلی آیفون وجود دارد که می تواند تا حد زیادی از اطلاعات از دست رفته را اسکن و ریکاوری کند.

 

نرم افزار DR.fone

DR.fone یک نرم افزار کاربردی برای ریکاوری، اطلاعاتی از جمله عکس، فیلم، مخاطبین، پیام ها و… می باشد. در این برنامه می توانید، پیام های صوتی را نیز بازگردانی کنید. به این ترتیب زمانی که برنامه ها اسکن می شود، پیش نمایش آن ها با کیفیت اصلی قبل از بازیابی اطلاعات قابل مشاهده است.

 

نرم افزار Tenorshare iPhone Data Recovery

این نرم افزار نیز بسیار کاربردی بوده و به وسیله آن می توان بیش از بیست نوع اطلاعات از جمله تاریخ تماس ها و پیام را به دست آورد. در بسیاری از مواقع بر اثر جیلبریک کردن گوشی، آپگرید کردن و یا ریست فکتوری، بسیاری از بین می رود که استفاده از نرم افزار Tenorshare می تواند راه حل مناسبی برای بازیابی داده باشد.

در این نرم افزار سه روش برای بازیابی اطلاعات وجود دارد. در روش اول و دوم با استفاده از بکاپ های آیکلود و آیتونز اطلاعات ریکاوری می شوند. اما در روش سوم برای مواقعی است که بکاپی تهیه نکرده اید و مستقیماً از گوشی برای بازگردانی اطلاعات اقدام می کند.

 

نرم افزار iMobie PhoneRescue

با استفاده از این نرم افزار می توانید تا 22 نوع از اطلاعات سیستم عامل ios را بازیابی کنید و این برنامه تا گوشی های آیفون 11 را هم تحت پشتیبانی دارد. در این برنامه نیز سه روش رایج بازیابی اطلاعات از طریق بکاپ آیکلود، آیتونز و حافظه گوشی وجود دارد. حتی می توانید اطلاعاتی را که رمز شده و قفل هستند را نیز ریکاوری کنید.

از جمله قابلیت های این نرم افزار می تواند به این موارد اشاره کرد: بازیابی عکس ها از دوربین و آلبومها، بازیابی اطلاعات تاریخ، تقویم و یادداشت ها، بازیابی کتاب ها و مقالاتی که در گوشی ذخیره کرده اید.

 

برنامه Easeus mobisaver

این برنامه نیز یکی از قوی ترین نرم افزارهای برای ریکاوری گوشی آیفون است. به علاوه برای ریکاوری اطلاعات آیپد و آیپاد نیز مورد استفاده می باشد. همچنین سیستم عامل iOS 11 را نیز پشتیبانی می کند. از ویژگی های این برنامه می توان به سرعت بالای آن در بازیابی اطلاعات اشاره کرد.

در صورتی که از سرویس های بکاپ iTunes و بکاپ iCloud استفاده کرده باشید، می توانید به راحتی اطلاعات خود را ریکاوری کنید. این برنامه چند زبانه بوده و رابط کاربری آسانی دارد.

 

برنامه Leawo iOS Data Recovery

در ادامه بحث معرفی برنامه ریکاوری آیفون به برنامه Leawo iOS Data Recovery می رسیم که از طریق بکاپ های iTunes اطلاعات گوشی را بازیابی می کند. همچنین برای ریکاوری آیپد و آیپاد نیز از آن استفاده می شود. با استفاده از این برنامه می توانید بیش از 12 نوع اطلاعات از جمله فیلم، عکس، یادداشت ها، پیام، تاریخ تماس ها و… را بازیابی کنید. از ویژگی های این برنامه می توان به این نکته اشاره کرد که به اکثر ویندوزها سازگاری دارد.

 

برنامه iMyfone D-Back Data Recovery

به عنوان آخرین مورد برنامه iMyfone D-Back Data Recovery را معرفی کرده ایم. این نرم افزار برای ریکاوری گوشی های آیفون، آیپد و آیپاد مورد استفاده می باشد. در صورت پاک شدن تصادفی اطلاعات در بازیابی آن به شما کمک خواهد کرد. از طرفی این برنامه یک رابط کاربری آسان داشته و می توانید به راحتی با کمک آن بسیاری از اطلاعات از جمله فیلم، عکس و اسناد را برگردانید.

 

سخن پایانی

برنامه هایی که در موارد فوق به آنها اشاره شد، بخشی از برنامه های کاربردی ریکاوری گوشی آیفون می باشند. البته برنامه های دیگری نیز وجود دارد که تا حدی می توانید اطلاعات از دست رفته خود را برگردانید. در صورتی که نیاز به تعمیرات تخصصی تلفن همراه دارید، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به این قسمت مراجعه کنید.

همچنین اگر علاقه مند به آموزش تعمیرات موبایل هستید، برای اطلاع از مباحث آموزشی به این قسمت مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *