جستجو
Generic filters
آموزش نرم افزار dr.fone

آموزش نرم افزار dr.fone برخی افراد عادت دارند که بر روی سیم کارت خود قفل بگذارند و یا ممکن است به طور اتفاقی ممکن است این کار را انجام دهید. در هر صورت برای باز کردن قفل سیم کارت باید پین کد آن را داشته باشید، اما اگر پین را فراموش کنید؛ در آن صورت مشکلات زیادی به وجود خواهد آمد.

در راستای آموزش تعمیرات موبایل در این مقاله قصد داریم به باز کردن قفل سیم کارت با نرم افزار Dr.Fone بپردازیم، پس همراه ما باشید.

 

قفل شدن سیم کارت چیست ؟

اگر بر روی سیم کارت خود قفل گذاشته باشید می بایست پین کد را آن همراه حفظ کنید. چرا که تنها سه مرتبه فرصت دارید تا پین کد درست را وارد کنید. در غیر این صورت قفل puk سیم کارت فعال می شود. این رمز بر روی سند سیم کارت وجود دارد. اگر این رمز را ده بار اشتباه بزنید؛ آنگاه سیم کارت به طور کل غیر فعال شده و باید به اپراتور آن مراجعه کنید.

 

باز کردن قفل سیم کارت چیست ؟

زمانی که چنین اتفاقی می افتد شما می توانید شما می تواند به روش های مختلفی قفل سیم کارت را باز کنید. معمولاً با مراجعه به اپراتورهای سیم کارت خود یک کد دریافت می کنید که با وارد کردن آن قفل سیم کارت باز می شود.

یکی از روش های موثر برای بازکردن قفل سیم کارت استفاده از نرم افزار dr.fone می باشد که به راحتی می توانید در کمترین زمان قفل گوشی خود را باز کنید. این نرم افزار می تواند قفل بیش از چهارصد گوشی سامسونگ را باز کند. به این منظور در این بخش به آموزش نرم افزار dr.fone برای باز کردن قفل سیم کارت پرداختیم.

 

آموزش نرم افزار dr.fone باز کردن قفل سیم کارت

  • ابتدا برنامه dr.fone را از اینجا دانلود کرده و آن را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. در نظر داشته باشید که این برنامه یک محیط ساده و روان داشته و می توانید به راحتی قفل سیم کارت را باز کنید.
  • برای آنکه بتوانید قفل سیم کارت را باز کنید، ابتدا می بایست گوشی خود را روت کنید. برای این کار می توانید از نرم افزارهای مختلف استفاده کنید. آموزش روت کردن گوشی با نرم افزار iroot در این مقاله و آموزش روت کردن گوشی با نرم افزار kingroot در این مقاله آموزش داده شده است.
  • اکنون نرم افزار را باز کرده و بر روی گزینه SIM Unlock کلیک کنید.

 

آموزش نرم افزار drfone

 

  • در این مرحله گوشی خود را با کابل USB به کامپیوتر وصل کنید تا برنامه fone آن را شناسایی کند.
  • بعد از شناسایی دستگاه توسط برنامه بر روی گزینه Unlock کلیک کنید. به این ترتیب بعد از چند دقیقه پین گوشی شما حذف شده و یا به عبارتی قفل سیم کارت باز می شود.

 

آموزش نرم افزار drfone

باز کردن قفل سیم کارت مدل های دیگر سامسونگ

  • برای باز کردن گوشی های سامسونگ S2 تا S4 و Note1 تا Note3 نیاز نیست که گوشی را روت کنید.
  • برای این مدل ها ابتدا گوشی را به کامپیوتر وصل کنید و در اینجا به جای گزینه Unlock گزینه Next را انتخاب می کنید.

 

آموزش باز کردن قفل سیم کارت

 

  • سپس باید یکی از شماره های * # 0808 # و یا ## 3424 # یا # 9090 # را با گوشی خود بگیرید، معمولاً یکی از این شماره ها بر روی گوشی کار می کند.
  • اکنون صفحه ای باز می شود که باید گزینه های DM + MODEM + ADB یا UART[*] و یا CDMA MODEM را وارد کنید.

 

آموزش باز کردن قفل سیم کارت

 

 

  • سپس در برنامه بر روی گزینه Unlock کلیک کنید. به این ترتیب پین سیم کارت حذف می شود.

 

سخن پایانی

از آنجایی که برای برخی از مدلهای تلفن همراه برای باز شدن قفل سیم کارت نیاز به روت شدن دارد، پس باید دقت کنید که به دستگاه شما آسیبی وارد نشود. همچنین شما می توانید برای تعمیر تلفن همراه خود توسط متخصصین شرکت آسان جی اس ام و کسب اطلاعات بیشتر به این قسمت مراجعه کنید.

در صورتی که علاقه مند به آموزش تعمیرات موبایل هستید، اطلاعات بیشتر در این حوزه را از اینجا دریافت کنید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *