جستجو
Generic filters
آموزش ساخت اپل آیدی

یکی از مهم ترین اقداماتی که پس از خرید گوشی آیفون نیاز است تا انجام دهید؛ ساخت اپل آیدی است. بدون اپل آیدی امکان استفاده از بسیاری از برنامه ها و… را نخواهید داشت. اپل آیدی همچون حکم شناسایی برای کاربران گوشی های آیفون است. گوگل و مایکروسافت روند بسیار ساده برای ساخت اکانت دارند اما برخلاف آن ها ساخت اپل آیدی کمی پیچیده است؛ از این رو بیشتر کاربران با صرف هزینه ای این کار را به مراکز خدماتی می سپارند. در این مقاله می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه اپل آیدی بسازید.

ساخت اپل آیدی

اپل آیدی:

پیش نیاز ساخت اپل آیدی این است که حتما نرم افزار آیتونز را داشته باشید(برای ساخت اکانت از این برنامه استفاده می شود.). خب پس ابتدا آیتونز را دانلود کنید و آن را نصب کنید. برای کار با آیتونز به یک نرم افزار تغییر آی پی نیاز دارید تا اپل مکان دقیق شما (اگر ایران هستید) را متوجه نشود. متاسفانه آیتونز و بیشتر قابلیت های این برنامه برای ایرانیان دردسترس نیست و برای کار با این نرم افزار نیاز است تا از یک VPN استفاده کنید.

مراحل ساخت Apple Id:

برای ساخت اپل آیدی باید مراحل زیر را طی کنید:

مرحله اول:

پس از نصب و اجرای آیتونز، گزینه ی Account را انتخاب کرده و در ادامه روی Sign in کلیک کنید.

مرحله دوم:

در این مرحله پنجره ای جدید باز می شود که باید گزینه‌ Create New Apple ID را در آن انتخاب کنید تا وارد پروسه‌ ی ساخت آپل آیدی شوید.

مرحله‌ سوم:

برای ساخت اپل آیدی نیاز است تا ایمیل خود را وارد کنید. در این مرحله می توانید ایمیل هر سرویسی که استفاده می کنید را انتخاب کنید و هیچ محدودیتی وجود ندارد. آدرس ایمیل شما در حقیقت شناسه ی اپل آیدی شما خواهد بود از این رو حتما از ایمیلی که در دسترس است استفاده کنید.

پس از وارد کردن ایمیل باید رمز عبور خود را وارد کنید. رمز عبور باید ترکیبی از 8 حرف بزرگ، کوچک به همراه عدد باشد. پس از تائید ایمیل و رمز عبور،

گزینه‌ ی Terms & Conditions را تیک بزنید و در نهایت روی گزینه‌ ی Continue برای ادامه فرایند کلیک کنید.

مرحله چهارم:

در این مرحله باید مشخصات خود را وارد کنید. مشخصاتی همچون نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد به میلادی و… را وارد کنید و به سه سوال امنیتی پاسخ دهید. در نظر داشته باشید که این مرحله بسیار حائز اهمیت است چرا که اگر گوشی شما هک شود یا رمز عبور خود را فراموش کنید؛ از طریق همین سوالات و اطلاعات می توانید اکانت خود را دوباره بازیابی کنید.

مرحله پنجم:

در مرحله پنجم نیاز است تا اطلاعاتی از قبیل اطلاعات پرداخت و آدرس خود را وارد کنید که با توجه به تحریم بودن ایران، کاربران ایرانی باید در این بخش گزینه None را انتخاب کنند.

از آنجا که آی پی شما به کشور دیگری تغییر پیدا کرده است، باید یک آدرس از آن کشور را در این مرحله وارد نمایید. برای این کار می توانید به سایت fakeaddressgenerator مراجعه کنید تا اطلاعاتی تصادفی برای

وارد کردن در اختیار شما قرار گیرد. پس از ایجاد یک آدرس، سطر های مربوطه را در آیتونز وارد کنید. فقط شماره‌ی خیابان را در سطر سوم آیتونز بنویسید و سه رقم اول شماره تلفن را در بخش پیش ‌شماره وارد

کنید.

مرحله ششم:

در آخرین مرحله ی ساخت اپل آیدی، یک کد 5 رقمی به ایمیل شما ارسال می شود. این کد را در صفحه ی جدید آیتونز وارد کنید و بر روی گزینه ی Verify کلیک کنید.

پس از گذراندن مراحل بالا اپل آیدی شما با موفقیت ساخته می شود و به راحتی می توانید به آیتونز وارد شوید و قابلیت های جدیدی را داشته باشید.

همچنین برای آموزش بکاپ گرفتن از آیفون و آیپد می توانید این مقاله را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *