جستجو
Generic filters
اموزش روت با نرم افزار جودین

نرم افزار JOdin3 – نرم افزار JOdin3 یک ابزار قدرتمند مختص گوشی های سامسونگ است. به کمک این نرم افزار می توانید فلش، روت و نصب ریکاوری تحت وب گوشی را انجام دهید. JOdin3 تمام کارهای خود را آفلاین و تحت وب ( با استفاده از مرورگر اینترنت) انجام می دهد. در این مقاله می خواهیم به آموزش نرم افزار JOdin3 بپردازیم.

آموزش روت کردن با نرم افزار jOdin3:

استفاده از ابزار ارائه کننده ی خدمات موبایل تحت وب مزایای بیشتری را نسبت به بقیه ی ابزار دارد. به طور مثال مزایای نرم افزار jOdin3 نسبت به Odin ( برای آشنایی با Odin می توانید مقاله ی آموزش فلش گوشی های سامسونگ با استفاده از Odin را مطالعه کنید) و برنامه CF-Auto-Root بیشتر است.

استفاده از قابلیت های jOdin3 نیازی به نصب نرم افزار واسطه ندارد و خطرات احتمالی دیگر نرم افزار ها را به همراه ندارد. این نرم افزار از شما فقط فایل PIT را می خواهد و پایدارترین عملیات را بر روی گوشی سامسونگی شما انجام می دهد.

این نرم افزار تحت وب می باشد و رابط کاربری بسیار ساده و راحتی دارد به گونه ای که هر فرد مبتدی هم می تواند از آن برای روت و نصب ریکاوری استفاده کند. این نرم افزار بر روی انواع سیستم عامل اعم از مک، ویندوز و لینوکس می تواند فعال باشد چرا که همه ی آن ها مرورگر اینترنت را دارند!

پیش از شروع کار:

  • استفاده از ابزار تحت وب بسیار راحت و ساده است و به هیچ دانش خاصی احتیاج ندارد و فقط با چند کلیک می توانید تغییرات مهمی همچون روت و نصب ریکاوری را بر روی گوشی انجام دهید.
  • برای ریبوت کردن گوشی توسط این ابزار نیاز است تا درایورهای گوشی را بر روی سیستم نصب داشته باشید. به این نکته توجه کنید درایور متناسب با هر سیستم عامل متفاوت است پس حتما درایورهای مناسب را دانلود و نصب کنید.
  • اگر کمی درباره ی مرورگرهای کامپیوتر اطلاعات داشته باشید، مطمئنا می دانید که یکی از پیش فرض های هر مرورگر برای وب گردی، نصب بودن افزونه ی جاوا است. در حقیقت JOdin3 تشکیل شده از کلمه ی Java + odin است؛ از این رو یکی از افزونه های مورد نیاز این ابزار، جاوا است. در صورت نصب نبودن افزونه ی جاوا بر روی مرورگر برنامه به شما پیغام نصب جاوا را می دهد. با نصب و فعال سازی جاوا در این مرورگر این پیغام برداشته می شود.

آموزش روت با جاوادین

آموزش روت کردن گوشی با استفاده از JOdin3:

  1. ابتدا اینجا کلیک کنید و در وبسایت جدید باز شده در قسمت FILE و ستون Download باید CF-Auto-Root مورد نیاز مطابق با گوشی خود را دانلود کنید.
  2. گوشی را با استفاده از کابل سالم به سیستم خود متصل کنید و این نکته را به یاد داشته باشید که نیاز است تا حتما usb Debugging فعال کرده باشید.
  3. در این مرحله با انتخاب گزینه ی PDA نیاز است تا فایل CF-Auto-Root گوشی خود را که بعد از دانلود از حالت فشرده ZIP خارج کرده اید ( دقت کنید پسوند آن حتما باید .md5. باشد) را انتخاب کنید.
  4. حالا می توانید با استفاده از مرورگر وارد سایت JOdin3 شوید.
  5. در ابتدا سایت از شما می پرسد که می خواهید با این برنامه اقدام به اجرای برنامه JOdin3 تحت جاوا کنید؟ شما میبایست این سوال را تایید کنید.
  6. اگر مراحل بالا را به درستی طی کرده باشید؛ فقط کافی است گزینه ی Start را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که به هیچ وجه نباید به گوشی دست بزنید و فقط بر روی مرورگر پیغام ها را پیگیری کنید.
  7. تا تمام شدن مراحل روت و نصب ریکاوری بر روی گوشی گوشی شما در حالت دانلودینگ (Downloading Mod) می رود و چندین بار ریبوت می شود.
  8. اگر گوشی به حالت دانلودینگ وارد نشد؛ با استفاده از این سه کلید می توانید گوشی را وارد حالت دانلودینگ کنید: VolDown+Home+Power

با فرض درست انجام دادن مراحل بالا، گوشی سامسونگی شما با موفقیت روت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *