جستجو
Generic filters
آموزش ذخیره سازی پست های اینستاگرامی

ذخیره پست های اینستاگرامی – اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب است که کاربران بسیار زیادی دارد. اگر قصد دارید از تمامی پست های خود یک نسخه ی بک آپ تهیه کنید؛ نیازی به ابزار یا اپلیکیشن خاصی نیست و می توانید از سرویس خود اینستاگرام استفاده کنید. این سرویس که به صورت رایگان است یک نسخه ی کپی از هر چه در صفحه ی شخصی خود به اشتراک گذاشته باشید را در اختیار شما قرار می دهد. در این مقاله می خواهیم به آموزش ذخیره سازی تمام پست های پیج اینستاگرامی به صورت همزمان بپردازیم.

ذخیره تمام پست های پیج اینستاگرام با استفاده از خود اینستاگرام:

برای استفاده از این ابزار رایگان اینستاگرام، ابتدا باید روی موبایل یا کامپیوتر خود وارد حساب اینستاگرام خود شوید سپس بسته به اینکه از کامپیوتر یا گوشی استفاده می کنید مراحل زیر را طی کنید:

در گوشی موبایل:

آموزش ذخیره سازی پست های اینستاگرامی

در گوشی موبایل بر روی آیکون پروفایل خود در سمت راست قسمت پایینی صفحه کلیک کنید و سپس به بخش منو در سمت راست صفحه بروید. سپس وارد بخش تنظیمات شوید. در اینجا فقط کافی است تا گزینه ی Data Download را از لیست پیدا و انتخاب کنید.

در کامپیوتر:

اگر از کامپیوتر استفاده می کنید باید بر روی آیکون پروفایل خود در سمت راست قسمت بالایی پیج کلیک کنید سپس وارد بخش تنظیمات شده و گزینه ی Edit Profile را انتخاب کنید.

در صفحه ی جدید گزینه ی Privacy and Security را انتخاب کنید و سپس به پایین صفحه بیایید و و از زیر مجموعه Data Download، روی گزینه‌ی Request Download کلیک کنید.

پست‌های شما در کجا ذخیره می‌شوند؟

پس از گذراندن مراحل بالا، اینستاگرام یک نسخه ی کپی از تمامی پست های شما تهیه می کند. این نسخه ی کپی شامل عکس هایی که پست کرده اید، کامنت ها و اطلاعات پروفایل شما می باشد.

البته این نکته را به یاد داشته باشید که برای اینکه به اینستاگرام درخواست نسخه ی پشتیبان بدهید باید یک آدرس ایمیل نیز وارد کنید تا یک نسخه ی کپی برایتان ایمیل کند. نسخه ی بک آپ حداکثر ظرف مدت 48 ساعت آماده می شود و برایتان ارسال می شود. آموزش ذخیره سازی پست های اینستاگرامی

در آخر برای تایید ساخت این نسخه کپی، شما باید رمز عبور حساب کاربری اینستاگرام خود را نیز وارد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *