جستجو
Generic filters
آموزش اتصال اپل واچ به آیفون

اپل واچ یا ساعت هوشمند اپل یکی از محبوب ترین محصولات این شرکت است. اپل واچ برای اتصال به گوشی های آیفون طراحی شده است و می توانند کارکردهای یک دیگر را ارتقا ببخشند. در حال حاضر آخرین اپل واچ موجود در بازار اپل واچ سری 6 است که همراه با آیفون 12 به بازار عرضه شده است. اتصال اپل واچ به آیفون کار سختی نیست اما کمی پیچیده است. در این مقاله می خواهیم به آموزش مرحله به مرحله ی اتصال اپل واچ به گوشی آیفون بپردازیم.

بررسی سازگاری بین اپل واچ و آیفون:

بررسی سازگاری بین اپل واچ و آیفون

ابتدا پیش از هرکاری سیستم عامل و فریمور دستگاه خود را بررسی کنید. در اینجا نیاز است تا از اینکه این دو گجت با هم سازگاری دارند مطمئن شوید و در صورت لزوم نسب به همگام سازی این دو اقدام کنید. خب برای این کار وارد بخش تنظیمات گوشی آیفون خود شوید و گزینه ی General را انتخاب کنید و سپس گزینه ی About را بزنید. در فهرست جدید قسمتی به آن Version وجود دارد.

برای پیر pair کردن اپل واچ به آیفون باید در این بخش عدد 8.2 یا 8.3 یا اعداد بالاتر نوشته شده باشد. ( این اعداد برای اپل واچ سری 5 است) در غیر این صورت نیاز است تا سیستم عامل آیفون خود را آپدیت کنید.

روشن کردن اپل واچ:

برای روشن کردن اپل واچ نیاز است تا دکمه ی موجود در لبه ی سمت راست آن را فشار دهید و برای چند ثانیه نگه دارید. با ظاهر شدن لوگوی اپل بر روی صفحه نمایش دستگاه شما روشن شده است. حالا باید زبان ساعت هوشمند خود را انتخاب کنید و سپس در صفحه ی نمایان شده گزینه ی Start Pairing را انتخاب کنید.

روش اتصال دستی اپل واچ به آیفون:

برای اتصال اپل واچ به آیفون دو روش قابل اجرا وجود دارد. ابتدا به روش اول که اتصال دستی یا Manual است می پردازیم. در این روش آیکون با نماد دایره و حرف “i” موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه نمایش اپل واچ را لمس کنید.

حال لازم است تا آیفون خود و اپلیکیشن اپل واچ گزینه ی Pair Apple Watch Manually که در بخش زیرین صفحه نمایش با رنگ نارنجی مشخص شده است را انتخاب نمایید. با این کار نام اپل واچ شما در اپلیکیشن مربوط به روی گوشی نمایان می شود. نام اپل واچ شما بصورت یک عدد 5 رقمی نمایش داده می شود. در آیفون، اپل واچ با کد 5 رقمی مرتبط را انتخاب کنید. یک کد 6 رقمی روی اپل واچ نمایش داده خواهد شد. آن را روی آیفون خود وارد کنید.

روش اتوماتیک اتصال اپل واچ به آیفون:

روش ساده ای هم برای اتصال اپل واچ به آیفون وجود دارد. در این روش اتوماتیک که نسبت به روش دستی ساده تر است. در این روش نیاز نیست که بر روی اپل واچ آیکون با نماد “i” را بزنید. همچنین لازم نیست که در اپلیکیشن اپل واچ آیفون خود گزینه Pair Apple Watch Manually را انتخاب کنید.

در این روش فقط کافی است اپل واچ را روشن کنید و گزینه ی Start Pairing را انتخاب کنید. در اپلیکیشن اپل واچ آیفون خود هم گزینه Start Pairing را لمس کنید. آیفون خود را بر روی اپل واچ نشانه روید. هاله‌ای از صفحه نمایش اپل واچ روی آیفون شما نمایش داده می‌شود که شما باید از طریق دوربین آیفون، اپل واچ خود را بر آن منطبق کنید. در پایان پیغام Your Apple Watch is Paired نمایش داده خواهد شد.

از روی آیفون گزینه Set Up as New Apple Watch و در مرحله بعد دستتان (چپ یا راست) را انتخاب کنید. برای استفاده از بقیه امکانات اپل واچ نیاز است تا وارد اپل آیدی خود شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *