جستجو
Generic filters
گیره تعمیرات موبایل

گیره تعمیرات موبایل چیست ؟

پیشرفت تکنولوژی در گوشی های هوشمند و تعمیرات آن باعث شده که ابزارهای مختلفی از شرکت و کشورهای مختلفی مخصوصا چین تولید شود که باعث بهبود کار تعمیرات می‌شود. یکی از حساس ترین قسمت های گوشی موبایل بورد چاپی PCB آن است که تغیرات چشمگیری نسبت به گذشته داشته است. تعمیرات برد نیاز به مهارت و ابزارآلات خاصی می‌باشد که یکی از آن ابزارها گیره برد تعمیرات موبایل است.

گیره برد در طرح و اندازه های مختلف براساس نوع قطعه و بردی که روی آن قرار می‌گیرد وجود دارد. کار اصلی گیره نگهداری از برد در حالت ثابت در جهات مختلف برای سهولت بخشیدن در تعمیرات و تعویض قطعات گوشی موبایل است.

در اکثر مواقع زمانی که تعمیرات گوشی نیاز به استفاده از هیتر و هویه است به دلیل حرارت تولید شده زیاد قطعه باید در جایی محکم و مقاوم قرار بگیرد که بهترین ابزار مناسب گیره تعمیرات موبایل است.

 

انواع گیره بورد

  1. گیره برد یونورسال (همه کاره)
  2. گیره برد نسوز
  3. گیره نگهدارنده قطعات موبایل
  4. گیره برد فلزی
  5. گیره تخصصی گوشی آیفون
  6. گیره برد سه فک
  7. گیره برد آهنربایی
  8. گیره برد ساده

متریال استفاده شده در گیره برد دو لایه فشرده استیل و سنگ صنعتی است که باعث مقاوم بودن در برابر حرارت و افزایش طول عمر آن می‌شود. گیره برد ها دارای پیچ برای محکم کردن و فیکس نگه داشتن برد و قطعه هنگام تعمیرات است. در

بعضی از مدل گیره برد ها اطراف پیچ فضای خالی برای خروج حرارت و خنک شدن زودهنگام قطعه می‌شود.برخی دیگر از مدل های گیره برد فضای جدا از فضای گیره حفره های کوچکی تعبیه شده است که برای قرارگیری قطعات دیگر از موبایل است

و شباهتی زیادی به پد های تعمیرات موبایل دارند.

از دیگر مزایای گیره برد تعمیرات موبایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دارای خاصیت آنتی استاتیک ویا ESD safe هستند.

قابلیت تنظیم و نگهداری قطعات موبایل در اندازه های مختلف

فک قابل تنظیم برای نگهداشتن انواع برد موبایل

دسترسی به تمام نقاط قطعه مورد نظر

مقاوم بودن در برابر حرارت و رطوبت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *