جستجو
Generic filters
رفع مشکل درخواست مکرر رمزعبور اپل آیدی

یکی از مشکلات برخی از کاربران گوشی های آیفون این است که گوشی موبایل به طور مداوم پیغام می دهد و پسورد Apple ID را می خواهد. در این مقاله می خواهیم به رفع مشکل درخواست مکرر رمزعبور اپل آیدی بپردازیم.

درخواست مکرر رمزعبور اپل آیدی:

اپل آیدی

یک باگ قدیمی در سیستم عامل آی او اس می تواند باعث درخواست مکرر رمز عبور اپل آیدی شود. این مشکل برای برخی از کاربران حتی با وجود به روزرسانی نیز پیش می آید و حتی با به روزرسانی به نسخه ی جدیدتر نیز برطرف نمی شود.

درخواست مکرر رمز عبور اپل آیدی می تواند تجربه ی کاربری شما از گوشی را مختل کند اما برای رفع این مشکل می توانید از روش های زیر استفاده کنید.

رفع مشکل درخواست مکرر رمزعبور اپل آیدی :

  • برای رفع مشکل درخواست مکرر رمز عبور اپل آیدی در آیفون یا آیپد خود ابتدا دیوایس خود را برای یک بار خاموش و روشن کنید.
  • گاهی اوقات این مشکل می تواند نشات گرفته از عدم اتصال دستگاه به اینترنت باشد و با اتصال مجدد و سپس وارد کردن پسورد مشکل حل می شود.
  • اگر اتصال شما به اینترنت برقرار بود اما باز هم این مشکل را داشتید؛ توصیه می کنیم یک بار آیکلود را حذف کنید و از اکانت خود خارج و دوباره وارد شوید.

برای این کار مراحل زیر را طی کنید:

  1. وارد تنظیمات آی او اس شوید.
  2. به بخش iCloud وارد شوید.
  3. سپس روی گزینه‌ی Sign Out کلیک کنید.
  4. اکنون باید Delete from iPhone را لمس کنید.
  5. دوباره گزینه‌ی Sign in را لمس کنید. در این مرحله مجدداً باید اطلاعات ورود به اپل آیدی را وارد کنید.
  • راه دیگری که برای حل این مشکل وجود دارد این است که اپل آیدی خود را تغییر دهید.
  • سرویس های iCloud ، iMessage و iFaceTime را غیر فعال و مجددا فعال کنید. از آنجایی که سرویس های آیفون با اپل آیدی مستقیما در ارتباط هستند؛ ممکن است علت بروز مشکل سرویس های فوق باشند به همین دلیل بهتر است آن را غیر فعال و سپس فعال کنید و مجددا بررسی کنید.
  • برنانه هایی که جدیدا به روز رسانی کرده اید را بررسی کنید. اگر راه حل های بالا را طی کردید اما نتیجه ای نگرفتید وارد اپ استور خود شوید و برنامه هایی که به تازگی آپدیت یا خریداری کرده اید را بررسی کنید. اگر مشکلی در دانلود، پیغام خطا یا… وجود داشت برنامه را حذف کنید.

همچنین برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله ی آموزش ساخت اپل آیدی به صورت مرحله به مرحله را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *