جستجو
Generic filters
آموزش تعویض خشاب سیم کارت ایفون 12 پرو

تعویض خشاب سیم کارت آیفون12 پرو – قصد تعویض سیم کارت گوشی خود را دارید اما نمی دانید چه طور این کار را انجام دهید؟ خشاب سیم کارت گوشی شما شکسته و نیاز به تعویض دارد؟ در این مقاله می خواهیم به آموزش تعویض خشاب سیم کارت آیفون12 پرو بپردازیم.

علائم خرابی خشاب سیم کارت آیفون12 پرو :

  • به آسانی از گوشی در نمیاید
  • دچار آسیب یا شکستگی شده
  • به آسانی وارد گوشی نمی شود

مرحله اول:

برای انجام هر کار تعمیراتی بهتر است ابتدا گوشی اپل را خاموش کرد. برای خاموش کردن گوشی آیفون 12 پرو نیاز است تا دکمه ی پاور و تنظیم صدا را همزمان نگه دارید و سپس با انتخاب گزینه ی SHUT DOWN خاموش شدن آن را تائید کنید.

مرحله اول آیفون 12 پرو

مرحله دوم:

حالا به سراغ باز کردن خشاب سیم کارت می رویم. برای این کار از سوزن مخصوص که در جعبه ی گوشی قرار دارد استفاده می کنیم و سوزن را در سوراخ لبه ی کناری گوشی قرار می دهیم و باکمی فشار خشاب سیم کارت به بیرون میاید.

مرحله دوم آیفون 12 پرو

مرحله سوم:

می توانید از دست استفاده کنید و خشاب سیم کارت را آهسته از دستگاه جدا کنید. در صورت خرابی خشاب سیم کارت در این مرحله می توانید خشاب سیم کارت جدید را با نمونه ی معیوب آن تعویض کنید.

تعویض حشاب سیمکارت3

اگر گوشی شما آسیب دیده و نیاز به تعمیرات موبایل دارید؛ می توانید به بخش ثبت درخواست آنلاین تعمیرات موبایل مراجعه کرده و با انتخاب مشکل گوشی خود جهت تعمیر آن اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *