جستجو
Generic filters
برنامه ردیابی گوشی

برنامه ردیابی گوشی – یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید حتماً با آن آشنا شوید، برنامه های ردیابی گوشی هستند. این برنامه ها در هنگام سرقت یا گم شدن موبایل، در پیدا کردن آن به شما کمک بزرگی می کنند. همچنین به وسیله اپلیکیشن های ردیابی می توانید موقعیت مکانی افراد را شناسایی کنید. بنابراین در این مقاله قصد داریم تا بهترین برنامه های ردیابی گوشی را به شما معرفی کنیم.

 

برنامه ردیابی گوشی چیست؟

برنامه ردیابی گوشی جز کاربردی ترین اپلیکیشن هایی است که برای تلفن های همراه طراحی شده. این گونه برنامه ها کمک بسیار بزرگی به پیدا کردن گوشی های سرقتی می کند. همچنین به وسیله این اپلیکیشن ها می توانید، شماره های مختلفی را ردیابی کرده و یا برای پیدا کردن افراد استفاده کنید.

اساس کار این برنامه ها بر پیدا کردن موقعیت مکانی افراد و یا دستگاه های تلفن همراه یا تبلت است. به این ترتیب می توانید دستگاه های سرقتی یا گم شده خود را پیدا کنید.

با توجه به توسعه تکنولوژی ساختار برنامه های ردیاب نیز گسترده تر شده و امکانات بیشتری در اختیار کاربران قرار می دهد. از این رو در ادامه مقاله چند نمونه از بهترین برنامه های ردیابی گوشی برای اندروید و آیفون را معرفی خواهیم کرد.

 

برنامه ردیابی گوشی

برنامه NQ Mobile Easy Finder

این اپلیکیشن مخصوص استفاده در گوشی های اندرویدی بوده و در گوگل پلی موجود می باشد. شما می بایست ابتدا در این برنامه ثبت نام کرده یک ایمیل ثبت کنید. به این ترتیب زمانی که تلفن خود را گم می کنید؛ به سایت find.nq.com که وب سایت برنامه می باشد، مراجعه کرده و می توانید موقعیت گوشی را پیدا کنید.

همچنین یکی دیگر از قابلیت های این برنامه این است که اگر سیم کارت را از داخل گوشی شما برداشته و سیم کارت دیگری جایگزین کنند، می توانید شماره جدید را به دست آورید.

 

برنامه Life360 Family Locator

این اپ جز محبوب ترین برنامه ردیابی گوشی می باشد. به وسیله آن می توانید آشنایان و مخاطبین خود را ردیابی کرده و موقعیت مکانی آن ها را پیدا کنید. این برنامه برای پیدا کردن افراد سالمند و کودکان بسیار مناسب است.

یکی از قابلیته ای ویژه آن به این صورت است که، می توانید مکان های مشخصی را در برنامه تعریف کنید و زمانی که مخاطبین شما در این مکان ها باشند، به شما اطلاع داده می شود. همچنین برنامه به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.

 

برنامه Find My Friends

این برنامه را نیز سازندگان برنامه Life360 Family Locator طراحی کرده اند. محیط برنامه بسیار روان و کارکردن با آن آسان است. این برنامه تنها یک ماه رایگان بوده و بعد از باید جهت استفاده مبلغی را پرداخت نمایید. علاوه بر ردیابی مخاطبین، می توانید موقعیت های خطرناک را در برنامه مشخص کنید و در صورتی که مخاطبین شما وارد این محیط شوند، به آنها پیغام هشدار ارسال می شود.

 

برنامه Android Device Manager

این برنامه که به آم مدیریت دستگاه اندروید می گویند؛ موقعیت مکانی دستگاه شما را از طریق جیمیل اطلاع می دهد. همچنین به وسیله آن می توانید وارد حساب کاربری خود شده و اطلاعات گوشی را از راه دور پاک کنید. به این ترتیب از سواستفاده مجرمین از اطلاعات شخصی خود، جلوگیری می کنید.

برنامه FlexiSpy

برنامه FlexiSpy یکی از قوی ترین ردیاب های گوشی های اندروید و آیفون است. اما نسخه رایگان آن وجود ندارد و باید این برنامه را خریداری کنید. به وسیله آن می توانید هر دستگاه و یا شماره دلخواهی را به خوبی ردیابی کنید.

در نسخه پیشرفته تر آن که Extreme FlexiSpy نام دارد؛ می توانید مکالمه های تلفنی دستگاه مورد نظر خود را گوش داده و یا دوربین و میکروفون آن را فعال کنید. همچنین ویژگی بازیابی پسورد گوشی نیز در آن وجود دارد.

 

برنامه Sygic Family Locator

برنامه Sygic Family Locator نیز از دیگر اپ ها ردیاب گوشی است. اما ویژگی مثبتی که دارد این است؛ می توان گوشی های اندروید و آیفون را به آن متصل کرد و دستگاه ها را یکدیگر ارتباط داشته و موقعیت مکانی یکدیگر را پیدا کنند.

 

برنامه Highster Mobile

این برنامه در گوشی های آیفون و اندروید و همین انواع تبلت و آیپد قابل استفاده است. در واقع ساختار آن بر اساس کنترل از راه دور می باشد. این برنامه پولی بوده و به دو دسته برنامه معمولی و کامل تقسیم می شود. در نسخه معمولی آن باید ماهانه مبلغ 29.99 دلار و در نسخه کامل ماهانه 96.99 دلار پرداخت کنید.

این برنامه یک ردیاب پیشرفته به خصوص برای گوشی های آیفون است. محیط کاربری آسانی دارد و می توانید موقعیت مکانی دستگاه را از طریق تماس زنده نیز پیدا کنید.

 

برنامه iSharing

این اپلیکیشن مخصوص گوشی های اندروید است. با استفاده از آن می توانید موقعیت گوشی سرقتی را پیدا کنید. همچنین در برنامه می توانید مکان هایی را تعریف کرده و زمانی که مخاطبین شما در آنجا بودند، یک نوتیفیکیشن دریافت کنید.

یکی از قابلیت های آن ویژگی Panic Alert است، به این صورت که گوشی شما دچار ویبره شدیدی شده و سایر اعضای خانواده را از موقعیت خطرناکی که قبلاً تعریف کرده اید، مطلع می کند.

 

برنامه GPSWOX Family Locato

این اپلیکیشن رایگان بوده و برای ردیابی کردن دستگاه سرقتی یا موقعیت مکانی دوستان و اطرافیانتان مورد استفاده است. با این برنامه میانگین سرعت افراد قابل تشخیص است. همچنین می توانید موقعیت های خطرناک را تعریف کرده و اطرافیانتان هشدار دهید.

 

برنامه Sprint FamilyWall

این برنامه نیز از ردیاب های موقعیت مکانی افراد است. در این اپلیکیشن نیز امکان تعریف موقعیت ممنوعه وجود دارد، اما یک تفاوتی که دارد در این است که، اگر یکی از اعضای خانواده شما به یک محل خطرناک که قبلاً تعریف شده برود، قبل از رسیدن به آنجا پیام هشدار را دریافت می کند.

این برنامه تنها 15 روز رایگان است و سپس باید برای استفاده از آن ماهانه سه دلار پرداخت کنید.

 

سخن پایانی

استفاده از برنامه های ردیاب کمک بسیار بزرگی به شما می کند تا از راه دور افراد و یا مکان ها را کنترل کنید. در صورتی که دستگاه شما روشن نشده و یا ایراد دیگری داشته باشد؛ برای تعمیرات آن می توانید به این قسمت مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *