جستجو
Generic filters
آشنایی کامل با باکس setool

باکس setool – این باکس یکی از باکس های قدرتمند برای تعمیرات موبایل بوده و روسیه کشور سازنده آن است. باکس SETool برای تعمیر تعداد محدودی برند گوشی همراه مورد استفاده قرار می گیرد. اما علت محبوبیت آن در این است که برندهایی را پشتیبانی می کند که با سایر باکس ها قابل تعمیر نیست. پس برای آشنایی بهتر با این محصول با ما همراه شوید.

 

باکس SETool چیست؟

باکس SETool به عنوان قدرتمندترین باکس تعمیر گوشی های سونی اریکسون شناخته می شود. سری جدید این باکس با نام (SELG Fusion Box) وارد بازار شده است که از لحاظ ظاهری با مدل های قبلی آن متفاوت می باشد، ولی عملکرد آن مشابه سایر مدل ها است.

علاوه بر برندهایی که گفته شد، برای تعمیر گوشی های ال جی، هوآووی، موتورولا، آلکاتل هم مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از امکانات باکس با برنامه جانبی آن قابل اجرا است. برنامه باکس SETool نیازی به نصب ندارد به این ترتیب فایل setup را بعد از دانلود بر روی کامپیوتر کپی کرده و با نصب درایورها می توانید باکس setool را به کامپیوتر متصل کرده و از امکانات آن بهره مند شوید.

 

محیط نرم افزار

 

کاربرد باکس SETool

گوشی های SonyEricsson و LG از جمله محبوب ترین برندهای موبایل در ایران هستند. از این رو باکس SETOOL از پرکاربردترین باکس های تعمیرات موبایل می باشد. موارد زیر جز کاربردهای این ابزار است.

  • برای باز کردن قفل گوشی های سونی اریکسون و سایر مدل ها استفاده می شود
  • فلش کردن سریع انواع مدل های گوشی های سونی اریکسون، ال جی و…
  • رمزگشایی از cid فعلی گوشی، خواندن دیتا از cid، تغییر و تعویض آن
  • ارتقا فلش بدون تغییر lp
  • خواندن، نوشتن و بکاپ گیری از منطقه GDFS
  • خواندن کد کاربری
  • نوشتن و جایگزینی پرونده های سفارشی در سیستم موبایل
  • خواندن کد کاربری
  • حذف صدای شاتر دوربین
  • تنظیم مجدد تایمرهای مکالمه
  • تعمیر منطقه GDFS
  • تغییر شماره CDA
  • ترمیم سریال IMEI

 

آشنایی با مدل های پرکاربرد باکس SETool

در این بخش دو باکس SETool که برای تعمیر تلفن های همراه استفاده می شوند را بررسی کرده و با مشخصات آنها آشنا می شویم. انواع باکس SETool و ابزارهای جانبی آن را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

 

باکس SETool بدون سیم کارت

باکس SETool بدون سیم کارت یک رابط حرفه ای برای ابزارهای SE و LG است که توسط تیم SE ارائه شده. کارت SE Tool بر روی آن فعال شده تا با آخرین نسخه برنامه این باکس مورد استفاده قرار گیرد. برای تهیه این باکس می توانید از اینجا اقدام کنید. ویژگی های این دستگاه عبارت است از:

  • دارای کارت خوان تک می باشد که بدون نیاز به باز کردن جعبه کارت را می توان وارد کرد.
  • باکس SETool بدون سیم کارت از کارت های Schlumberger، JCOP و TOP پشتیبانی می کند.
  • پورت تک خروجی آن (RJ45) توسط سوئیچ کنترل می شود.
  • حالت هایی که این باکس بر روی آن ها تنظیم می شود شامل SE Tool Mode و LG Tool Mode است.
  • در حالت SE Tool Mode از تمامی کابل هایی که در جعبه های SE قدیمی ارائه شده پشتیبانی می کند.
  • در حالت LG Tool Mode از تمامی کابل باکس هایی همچون اختاپوس، باکس Infinity، باکس Vygis، باکس Z3X، باکس UST، باکس Furious، باکس Polar و … پشتیبانی می کند.

 

 

باکس SETool بدون سیم کارت کدام مدل ها را پشتیبانی می کند؟

این باکس برای تعمیر انواع مدل های برند Sony Ericsson، LG، Sharp و Sagem مورد استفاده قرار می گیرد. عمدتاً در فلش کردن و باز کردن قفل برندهای زیر کاربرد دارد.

مدل هایی که می توان تعمیر کرد:

Sony Ericsson

در گوشی های Sony Ericsson می توان برای تعمیر گوشی های سری C، سری D مدل (D750)، سری E، سری F، سری G، سری J، سری K، سری L مدل (LT15)،

سری S، سری T، سری V، سری W، سری Z و همچنین مدل های (M600، MT15، P1، P990، R300، R306، R800، SO-01b، U20،X10a، X10i، Z800،Z1010) نیز قابل تعمیر است.

LG

گوشی های مدل ال جی سری A و AX و AS، سری B و BL، سری C ، CF، CG، CX، سری E، سری F، سری G، GB، GC، GD، GM، GR، GS، GT، GU، GW، GX، و… را پشتیبای می کند.

Sharp

در گوشی های برند Sharp، مدل های 902و 3G و(RJ45) قابل تعمیر است.

Sagem

مدل های my805و my600 و my700x و my800x و my750x و my850c از این برند را می توان تعمیر کرد.

 

باکس setool مدل بدون سیم کارت

باکس SETool ( جدیدترین مدل)

این مدل از باکس SETOOL جدیدترین مدل آن است. تفاوت آن با مدل قبلی در این بوده که برندهای بیشتری از مدل های تلفن همراه را برای تعمیرات پشتیبانی می کند.

از لحاظ ساختاری ویژگی های آن مشابه مدل بدون سیم کارت است. مدل های زیر توسط این باکس تعمیر می شود. برای خرید این محصول به اینجا مراجعه کنید.

 

Sony Ericsson

در گوشی سونی اریکسون بسیاری از مدل ها از سری هایی که بیان می کنیم قابل تعمیر است: سری C، سری D ، سری E، سری F، سری G، سری J، سری K، سری L ، سری M، سری P، سری R، سری S، سری T، سری U، سری V، سری W، سری X، سری Z

LG

در گوشی ال جی می توانید بسیاری از مدل های سری های گفته شده را تعمیر کنید: سری A، سری B ، سری C، سری D، سری E، سری F، سری G، سری H ، سری J، سریK، سری M، سری N، سری P، سری R، سری S، سری T، سری U، سریV، سری W، سری X، سری Y.

 

Motorola

در گوشی موتورلا می توانید این مدل ها را تعمیر کنید.

از سری E: EX108, EX109, EX112, EX115, EX118, EX119, EX122, EX124, EX126, EX128, EX12x, EX139, EX211, EX245

از سری W : W418c, WX345

Alcatel

گوشی های آلکاتل در سری های زیر اکثر مدل ها قابل تعمیر است: سری 0، سری 1 ، سری 3، سری 4، سری 5، سری 6، سری 7، سری 8 ، سری 9، سری A، سری B ، سری C، سری E، سری F، سری I، سریK، سری M، سری P، سری Q، سری S، سری T، سری X .

 

Huawei

در گوشی های هوآوی سری G می توانید مدل های G20, G6608, G6620, G7210 را با این باکس تعمیر کنید.

 

جدیدترین مدل باکس setool

 

سیم کارت فعال ساز باکس Setool

با استفاده از سیم کارت فعال ساز باکس setool، می توانید با نرم افزار SETool و LGTool کار کنید. همچنین این کارت با کارتخوان های Pkey-V و SELG Fusion Box سازگار است.

به این ترتیب می توانید گوشی های برند Sony Ericsson, Sharp, LG, Alcatel, Motorola, Huawei را تعمیر کنید. فلش کردن، باز کردن قفل از مهم ترین کاربردهای این فعالساز است. شما می توانید این سیم کارت را به راحتی از این قسمت تهیه نمایید.

 

سیم کارت

 

کردیت فعالساز باکس SETool

کردیت فعالساز باکس SeTool برای تعمیر، باز کردن قفل و رمز گشایی گوشی سونی اریکسون مدل DB2020 کاربرد دارد.

برای استفاده از آن باید آخرین نسخه برنامه باکس SeTool را نصب کنید. از ورژن v1.01 این کارت قابل استفاده است. همچنین برای فعالسازی آن باید از برنامه Activator استفاده کرد.

 

setool کردیت

 

لایسنس فعال ساز LGTool

لایسنس فعال ساز LGTool کاربردهای فراوانی دارد و بر روی باکس SETool نصب می شود. به وسیله آن می توان مدل های گوشی Motorolaو AlcatelوSony Ericsson را تعمیر کرد.

رمزگشایی، باز کردن قفل از جمله کاربردهای آن می باشد. با این لایسنس می توانید از قدیمی ترین تا جدید ترین مدل های موبایل و تبلت را تعمیر کنید.

لایسنس ال جی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *