جستجو
Generic filters
روش های حذف اکانت گوگل

اموزش حذف FRP سامسونگ – بسیاری از مواقع نیاز است که گوشی را فلش کرده و یا ریست کنید. در این هنگام بعد از بالا آمدن صفحه گوشی، دستگاه از شما اکانت گوگل را می خواهد و اگر وارد نکنید، گوشی شما راه اندازی نمی شود. همین مشکل به نظر ساده می تواند باعث شود که دیگر نتوانید با تلفن خود کار کنید.

از اندورید ورژن 5 به بعد، شرکت گوگل یک سیستم امنیتی ایجاد کرده که به غیر از مالک گوشی، شخص دیگری امکان استفاده از آن را نداشته باشد که به این قابلیت، قفل FRP می گویند. این کلمه اختصاری از Factory Reset Protection گرفته شده است. برای راه اندازی اولیه گوشی، هنگامی که به اینترنت متصل شوید، باید یک جیمیل و رمز عبور آن را وارد کنید به این ترتیب قفل FRP برای دستگاه شما فعال می شود. شرکت گوگل به دائماً در حال بالا بردن امنیت این سیستم می باشد.

اما با این حال روش های مختلفی همچنان برای دور زدن آن وجود دارد. از استفاده از باکس و دانگل تا نصب برنامه های متنوع، همگی راه حل هایی است که می توان این قفل را غیر فعال کرد. اگرچه شاید از نظر امنیتی کار درستی نباشد، اما اگر به عنوان یک کاربر اکانت و رمز عبور خود را فراموش کنید، آنگاه چاره ای جز حذف قفل ندارید و باید به مراکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید.

 

حذف قفل frp

پاک کردن قفل FRP

اگر زمانی خواستید دستگاه خود را ریست، روت و یا فلش کنید؛ باید حتماً جیمیل و رمز عبور خود را داشته باشید. اگر بنا به هر دلیلی این موارد را فراموش کرده اید، باید قبل از انجام این عملیات باید وارد تنظیمات و حساب ها شده و در این قسمت جیمیل خود را پاک کنید، تا بعد از راه اندازی مجدد دستگاه به اکانت گوگل نیاز نداشته باشید.

 

غیر فعال سازی قفل FRP

شما می توانید به جای پاک کردن اکانت خود،این قفل را غیر فعال کنید. برای این کار به بخش Settings رفته و گزینه About phone را انتخاب کنید. سپس وارد Developer option شده و تیک OEM unlocking را بردارید. به این ترتیب به راحتی قفل FRP غیر فعال شده و بعد از روت، فلش و ریست گوشی نیاز ندارید که Gmail و رمز عبور را وارد کنید.

 

غیر فعال سازی قفل FRP با کابل OTG

یکی از ساده ترین روش های حذف FRP Samsung، استفاده از کابل OTG است. این روش برای گوشی های قدیمی تر سامسونگ که کابل او تو جی را ساپورت می کند؛ استفاده می شود. برای شروع باید فایل حذف قفل frp سامسونگ را تهیه کرده و در یک فلش کپی کرده و فلش را با کابل OTG به گوشی متصل نمایید. با اتصال کابل فایل manager باز می شود. فایل مورد نظر را کپی کرده و سپس نصب کنید.

بعد از نصب برنامه وقتی وارد آن شوید به قسمت تنظیمات گوشی هدایت می شوید. در این بخش گوشی را ریست فکتوری کنید. هنگامی که مجدد موبایل شما راه اندازی شود، دیگر قفل آن غیر فعال شده است. این روش برای مدل های جدید سامسونگ کاربردی ندارد. همچنین ممکن است برخی از مدل ها کابل OTG را پشتیبانی کنند، اما فایل manager را باز نکند.

 

حذف FRP با برنامه SideSync

این روش بیشتر برای گوشی های مدل 2016 استفاده می شود. برای این کار ابتدا باید نرم افزار SideSync را نصب کنید. سپس گوشی را به اینترنت وصل کرده و Verifying your account شوید. سپس گوشی خود را با کابل USB به کامپیوتر متصل می کنید. شما می توانید با روش های Quick shortcut Maker و Sumsung by pass این قفل را حذف کنید.

 

حذف FRP از طریق باکس و دانگل

همان طور که می دانید یکی از دسته های ابزارآلات تخصصی تعمیرات موبایل، باکس و دانگل ها هستند. این ابزارها مدل های مختلفی دارد که توسط برندهای متنوعی روانه بازار شده و هر کدام مدل های مشخص شده ای را پشتیبانی می کنند. یکی از مهم ترین کاربردهای باکس و دانگل، حذف قفل FRP است. خوشبختانه اکثر باکس و دانگل های تعمیرات موبایل، برند سامسونگ را پشتیبانی می کنند.

در اموزش حذف FRP سامسونگ برای استفاده از امکانات دانگل و باکس باید برنامه آن بر روی سیستم نصب کنید، در صورت نیاز اکتیو و لایسنس آن را تهیه نمایید. با اتصال باکس به سیستم می توانید از قابلیت های این ابزار و حذف اکانت گوگل استفاده کنید. این روش مختص تعمیرکاران تلفن همراه می باشد. شرکت آسان جی اس ام انواع باکس سامسونگ و دانگل های تعمیرات موبایل را ارائه می کند، در این قسمت آن ها را مشاهده کنید.

 

باکس های حذف قفل FRP سامسونگ

باکس UFS باکس اختاپوس (Octopus) باکس NCKباکس میراکل – باکس Falcon – باکس Z3X Pro . اگرچه تمامی این باکس ها کارایی مناسبی دارند اما باکس اختاپوس عملکرد بهتری داشته و اکثر مدل های گوشی سامسونگ را پشتیبانی می کند.

 

دانگل های حذف قفل FRP سامسونگ

دانگل GSM ALADDIN – دانگل HUA – دانگل BST – دانگل GCPRO – دانگل UMTدانگل Avengers

 

باکس حذف قفل frp

حذف قفل FRP با فایل های COMBINATION

در این روش باید ابتدا فایل های COMBINATION مخصوص مدل گوشی خود را نصب کنید. سپس وارد تنظیمات آن شده و تیک usb debugging را بردارید. سپس در بخش تنظیمات و Developer Option باید تیک OEM unlocking را بزنید. با این کار قفل FRP خاموش می شود. این کار روش تضمینی برای غیر فعال سازی نیست و ممکن است با مشکل روبرو شوید که جهت حل آن باید از باکس استفاده شود.

 

غیر فعال سازی FRP با آنلاک آنلاین

یکی بهترین روش های خاموش کردن این قفل بوده و تمامی مدل های گوشی سامسونگ را پشتیبانی می کند. برای استفاده از این روش باید در نظر داشته باشید که IMEI گوشی شما سالم بوده و دستگاه روشن باشد. سپس دو برنامه Team Viewer و FlexiHub را بر روی کامپیوتر نصب کنید. به این ترتیب تعمیرکاران و متخصصان تعمیرات موبایل می توانند به صورت آنلاین به دستگاه شما متصل شده و قفل FRP را غیر فعال کنند.

 

آموزش حذف قفل FRP سامسونگ

در بخش تعمیرات موبایل یکی از سرفصل های آموزشی ، روش های حذف قفل FRP در گوشی های سامسونگ و سایر برندها می باشد. برای این کار نیز روش های کاربردی و متنوعی را ارائه می کنند. تعمیرکاران باتجربه می توانند با استفاده از بسیاری از ابزارها و برنامه های حذف قفل این مشکل را حل کنند. در شرکت آسان جی اس ام نیز آموزش حذف قفل frp وجود دارد که می توانید در این قسمت اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

فیلم آموزش اموزش حذف FRP سامسونگ :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *