جستجو
Generic filters
آموزش نصب گوگل پلی

ایالات متحده ی آمریکا در اقدامی بی سابقه شرکت هواوی را تحریم کرد و به سبب آن گوشی های جدید هواوی و برند زیرمجموعه ی آن یعنی آنر، دیگر نمی توانند از سرویس و اپلیکیشن های گوگل استفاده کنند. به سبب این تحریم گوشی های جدید هواوی از این پس گوگل مپس، گوگل پلی و… را بر روی خود ندارند. این تحریم ‌های سفت و سخت باعث شده نصب گوگل پلی بر روی گوشی های هواوی و آنر به کاری کاملاً پیچیده و دشوار تبدیل شود؛ از این رو در این مقاله می خواهیم به آموزش نصب گوگل پلی بر روی گوشی های هواوی و آنر بپردازیم.

نصب گوگل پلی روی گوشی های هواوی و آنر:

پس از اینکه هواوی دیگر از خدمات گوگل بر روی گوشی های خود استفاده نکرد از سرویس های جایگزین مخصوص خود برای مقابله با تحریم های گوگل استفاده می کند. اکنون کاربران این گوشی های می توانند برای دانلود اپلیکیشن و برنامه های مختلف از فروشگاه App Gallery استفاده کنند اما باز هم کاربران بسیار زیادی هستند که می خواهند برنامه های خود را از گوگل پلی دانلود کنند.

تا به امروز افراد مختلفی روش های متفاوتی را برای دور زدن تحریم های گوگل و نصب گوگل پلی بر روی گوشی های هواوی آنر پیدا کردند که گوگل خیلی زود جلوی آن ها را گرفت. جدیدا یک گروه از توسعه دهندگان راه حل جدید و قطعی را برای این مشکل پیدا کرده اند.

نصب Google Play روی گوشی های هواوی با یک روش جدید:

نصب Google Play روی گوشی های هواوی با یک روش جدید

  • ابتدا برنامه‌ای را تحت عنوان Chat Partner با حجم ۱۴۷ مگابایت را دانلود کنید.
  • بعد از دانلود، نصب و اجرای برنامه، باید روی عبارت Detect Device کلیک کنید.
  • سپس Repair Now را انتخاب کنید.
  • بعد از باز شدن پنجره Activate device Administrator، گزینه Activate را از بین سه گزینه ظاهر شده در زیر صفحه انتخاب کنید.
  • بعد از این مرحله گوشی را یک بار ریستارت کنید.

پس از روشن شدن گوشی موبایل، می بینید که گوگل پلی استور با موفقیت بر روی گوشی شما نصب شده است. شما می توانید ابتدا وارد اکانت گوگل خود شده و سپس نرم افزارهای موردنیاز خود را دانلود کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که تمامی راه حل هایی که برای نصب گوگل پلی استور ارائه می شوند، کاملا غیر رسمی هستند پس امکان دارد بعد از مدتی از کار بیفتند.

به ادعای وب‌ سایت Gsmarena، این روش بر روی گوشی هواوی P40 لایت که در حال حاضر جدیدترین گوشی شرکت هواوی به حساب می‌آید امتحان شده و بدون هیچگونه مشکلی گوگل پلی استور در آن به اجرا درآمده است.

آموزش نصب برنامه Googlefier:

Googlefier یک نرم افزار جانبی برای نصب سرویس موبایل گوگل بر روی گوشی های هواوی است.

این نرم افزار به شما امکان نصب اپلیکیشن های گوگل بر روی دستگاه های هواوی و آنر مجهز به EMUI 10.1 و پایین تر را فراهم کرده است.

  • ابتدا اپلیکیشن Googlefier را دانلود و آن را نصب کنید.
  • پس از نصب آیکون Googlefier را لمس کنید تا اپلیکیشن باز شود.
  • دستورالعمل های به نمایش آمده را دنبال کنید تا سرویس های موبایلی گوگل فعال شود.
  • مراحل را مطابق تصویر زیر از چپ به راست انجام دهید تا اپلیکیشن با موفقیت روی گوشی نصب شود.

نصب گوگل پلی بر روی گوشی هواوی

برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله ی رفع مشکل دانلود و تحریم های فروشگاه گوگل پلی Google Play Store اندروید را مطالعه کنید.

13 دیدگاه برای “آموزش نصب گوگل پلی بر روی گوشی های هواوی و آنر”

  1. سلام دوستان
    من گوشی هواوی y8p خریدم و خیلی هم راضیم فقط مشکل گوگل پلی و تحریم داره کلی گشتم تو اینترنت تا راه حل مشکل رو پیدا کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *