جستجو
Generic filters
اموزش حذف بکاپ های ایکلود

اموزش حذف بکاپ iCloud – نرم افزار icloud یکی از کاربردی ترین ابزار در گوشی های آیفون است. شرکت اپل به کاربران خود قابلیت بکاپ گیری به کمک نرم افزار icloud را داده است. اما گاهی اوقات بنابردلایلی نیاز است تا فایل های بکاپ قبلی را حذف کنید. در این مقاله می خواهیم به اموزش حذف بکاپ آیفون از روی icloud بپردازیم.

نرم افزار iCloud:

قابلیت بکاپ گیری در گوشی های آیفون بدون شک ویژگی فوق العاده ای برای کاربران است. به کمک این ویژگی می توانید تمامی تنظیمات، تعمیرات صورت گرفته بر روی گوشی، داده های اپلیکیشن، تصاویر و… را پشتیبان گیری کنید.

یکی دیگر از مزیت های این نرم افزار، برای زمانی است که می خواهید اطلاعات خود را از یک دستگاه آیفون به دستگاه دیگر منتقل کنید.

اموزش حذف بکاپ iCloud و آزاد سازی فضا:

بکاپ گیری iCloud قابلیت شگفت انگیزی است اما می تواند حافظه ی گوشی شما را زودتر از آنچه تصور کنید پر کند. اگر فضای زیادی را در سرویس ابری خریداری نکرده اید احتمالا با پیغام low iCloud storage زیاد مواجه شده اید.

اموزش حذف بکاپ iCloud و پاک کردن بکاپ های قبلی این مراحل را می توانید بگذرانید:

  1. به تنظیمات یا Settings باز کنید و به پایین منو مراجعه کنید. گزینه iCloud را انتخاب نمایید.
  2. پس از ورود به قسمت مربوطه به سراغ تب Storage که زیر گزینه Set Up Family Sharing بروید. این منو به غیر از نشان دادن حافظه ی موجود، امکان مدیریت آن ها را نیز برای شما فراهم می کند.
  3. در این بخش سه تب مختلف وجود دارد. تب اول کل حافظه، تب دوم حافظه در دسترس و تب سوم برای مدیریت فضا است. بر روی Manage Storage کلیک کنید.
  4. اولین تب این صفحه نمایش دهنده ی حافظه اشغال شده ی تصاویر موجود در iCloud است. در زیر تب قبلی تمامی فایل های بکاپ نمایش داده شده است که در تصویر زیر 2 فایل بکاپ وجود دارد که هر کدام از آن ها تقریبا 300 مگابایت فضا را اشغال کرده اند. اگر می خواهید بکاپ دستگاه فعلی را که با This iPhone یا This iPad مشخص شده حفظ کنید؛ باید آن یکی بکاپ را حذف کنید. برای انجام این کار به سادگی بر روی کلیک کنید.
  5. در صفحه ی جدید باز شده گزینه Delete Backup را برای حذف فایل پشتیبان انتخاب کنید.
  6. پس از انتخاب این گزینه پیغامی نشان داده می شود که باید گزینه ی Turn Off & Delete را بزنید.

در آخر پس از طی مراحل بالا، بکاپ گوشی آیفون شما حذف می شود.

اموزش حذف بکاپ ایفون

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *